Wcierka Jantar, nowa formuła ?

Wcierka Jantar obecna jest wśród włosomanaczek od bardzo dawna. Chyba każda z nas słyszała o niej nie raz, nie mówiąc już o używaniu ;)
Ja spotkałam ją na początku swojej drogi w stronę włosomaniactwa.  Po przeczytaniu opinii na je temat byłam tak podekscytowana, że nie mogłam przejść obok niej obojetnie i od razu postanowiłam ją kupić.
Gdy pierwszy raz używałam Jantar była nią zachwycona. Nie dość, że poradziała sobie z nadmiernym wypadaniem włosów, to jeszcze przedłużała ich świeżość. Więcej możecie przeczytać tutaj

Jak przy każdym produkcie do włosów, co jakich czas robie przerwy w jego używaniu. Tak aby włosy nie przyzwyczajałay się do kosmetyku.

I tak było z Jantarem, jednka po powrocie doznałam rozczarownia.  Okazało się, że Jantar zmienił skład, niekoniecznie na lepsze..







Co zmieniło się z Jantarem ?
- skład 
- konsystencja
- zapach 

W moim przypadku nowa wersja nie sprawdziła się kompletnie. W porównaniu ze "starą",  która przedłużała świeżość włosów, śmiało mogłam stosować ją przed wyjściem. Nowa wersja zupełnie się do tego nie nadaje. Moje włosy są po niej przetłuszczone, wyglądają bardzo nieświeżo a dodatkowo mam wrażenie, że są obciążone.

Za to nie zmieniło się opakowanie. Aplikacja nadal nie należy do najłatwiejszych. Zdecydowanie lepiej się ją aplikuje po przelaniu do buteleczki z atomizerem. 

Teraz stosuje ją tylko na 30-60 min przed myciem.

Cena to koło 10-12zł.

Stosowałyście Jantar nową formułę? Jakie są Wasze wrażenia ?


8 komentarzy:

  1. Nie używałam jeszcze tej wcierki ale jest ona na mojej liście :-) gdy tylko wykończe wodę brzozowa to biorę się za Jantar :-P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam i przyspieszyła porost włosów, było dużo babyhair :) na pewno będę do niej wracać :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam nigdy tej wcierki, ale planuję kupić. Szkoda tylko, że nowa wersja nie jest już tak dobra, jak stara, ale zobaczymy, jak sprawdzi się u mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie stara wersja też ładnie ograniczyła przetluszczanie, a nowej... hmm, chyba nie używałam. Nawet nie wiem :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Starej wersji nigdy nie miałam, ale ta nowa nie przypadła mi do gustu. Patrząc jednak z perspektywy czasu i wcierek jakie miałam okazje stosować, to Jantar nie wypada najgorzej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Starej wersji niestety nie mialam okazji testowac ale nowa sprawdzila sie idealnie ;) jedyny maly minus ze faktycznie przetluszcza troche wlosy ;) zapraszam do mnie tam jest notka o efektach mojej kuracji polkagotujeisiemaluje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiedziałam, że jest nowa formuła, stara była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam nowej wersji i w 100% się z Tobą zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń