Niedziela dla włosów #13

Ndw w tym tygodniu z lekkim opoóźnieniem, ale jak to mówią lepiej późno niż wcale ;)
Swoją NdW zaczełam od nałożenie oleju na lekko zwilżone włosy. Padło na olejek z Green Pharmacy olejek łopianowy z olejkiem arganowym, który ostatnio jest moim ulubieńcem. Pozostawiłam go na noc a następnie umyłam włosy. Do pierwszego mycia użyłam szamponu Yves Rocher do włosów kręconych z wyciągiem z baobabu. Do drugiego szampon pokrzywowy Farmona.
Następnie nałożyłam na włosy balsam rokitnikowy do włosów normalnych i suchych - intensywne nawilżanie, Oblepikha Siberica. Zauważyłam, że moje włosy bardzo lubią produkty rokitnikowe. I po ich użyciu nie trzeba im nic więcej.
Po upływie kilku minut zmyłam go z włosów letnią wodą. Włosy odsączyłam z nadmiaru wody i pozostawiałm do naturalnego wyschnięcia.

Tak wyglądają włosy po mojej minimalnej pielęgnacji.


A jak była Wasza ndw ? :)


10 komentarzy:

  1. Masz bardzo ładne włoski, a co to za kolorek? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie malowałam już ponad 3 miesiące, ale wcześniej używałam garnier color sensation 111, jest bardzo jasny jednak na moich włosach wychodził troche ciemniej ;) i zawsze po upływie czasu moje włosy przybierają bardziej "rudawy" odcień ;)

      Usuń
    2. Odcień bardzo fajnie teraz wygląda i mnie zainteresował ;)

      Usuń
  2. o kręconowłosa blondyna :) też kiedyś miałam podobne włosy :)
    Zapraszam na mojego bloga *klik*

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Chciałam napisać to samo! Meega dużo włosów :)

      Usuń