Porównanie Tangle Teezera z podróbką !

Na pierwszy rzut oka nie wiele je różni. Dopiero gdy lepiej się przyjrzymy widzimy jak wiele różni oryginalną szczotkę Tangle Teezer od zwykłej podróbki kupionej w Biedronce podczas promocji. (tutaj o niej pisałam)





Po pierwsze różnią się kształtem oryginalna jest lepiej wyprofilowana "do ręki" przez co lepiej się ją trzyma podczas używania.  Na zewnętrznej stronie ma napis.  Wykonana jest z lepszego jakościowo tworzywa. TT z biedronki po ponad półrocznym używaniu zaczęła się odkształcać oraz powoli gubić igiełki po brzegach.
Tangle Teezer ma zdecydowanie bardziej elastyczne igiełki dzięki czemu podczas szczotkowania włosów można wykonać masaż skóry głowy.
Ich waga specjalnie się nie różni.  Porównując obie szczotki wykonane są z innego rodzaju plastiku.
Oryginalną TT możemy kupić w większości sklepów z kosmetykami już od 30 zł. W ostatnich latach ich cena sporo spadła ponieważ początkowo można było je kupić za około 50zł .

A co Wy sądzicie o Tych szczotkach ? Jakie są Wasze spostrzeżenie ?

11 komentarzy:

  1. Oryginalną szczotkę mam od roku i jestem bardzo zadowolona z niej. Na początku byłam sceptycznie nastawiona, ale bardzo się polubiłyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałęm tylko oryginalnego i bardzo lubiłem jak miałem dłuższe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam oryginał za 50zł jakieś 2 lata temu, teraz są dużo tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam podróbki, ale oryginał uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam zwykłej szczotki, ale mam w planach zainwestować w oryginalny TT :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam oryginał i jestem zadowolona i kupiłam na allegro za 25 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oryginalną wersję mam od prawie roku i nie wyobrażam już sobie rozczesywania włosów bez niej. Radzi sobie nawet z moimi najgorszymi kołtunami :) Podróbek nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam dwie wersje TT i zawsze są przy mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam TT i jestem bardzo zadowolona z niego :) NIe słyszałam nawet że były podróbki w Biedronce, pewnie bym kupiła żeby sprawdzić różnicę..:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam nigdy podróbki, więc ciężko mi powiedzieć, ale oryginalna jest warta ceny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja podróbek nie miałam, ale TT bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń