Niedziela dla włosów #14

Dawno nie było na moim blogu niedzieli dla włosów. W tym tygodniu przypadło na minimalizm. Na skórę głowy nałożyłam kozieradkę. Przed myciem na około 40 minut nałożyłam olejek łopianowy, który towarzyszymi mi od pewnego czasu i jest już na wykończeniu.
Do pierwszego mycia użyłam Facelle- płyn, który ostatnio świetenie się sprawdza przy myciu odrostu.  Do drugiego mycia użyłam Alterra Szampon do włosów osłabionych i przerzedzających się `Biotyna i kofeina. A następnie na krótką chwilę nałożyłam  Green Pharmacy balsam do włosów farbowanych. Kiedy włosy już lekko wyschły nałożyłam Olejek z Balea, aby ochronić końce.



Jak widzicie odrost jest już coraz dłuższy ostatnio malowałam je na początku grudnia.  Jeszcze trochę i skuszę się na lekkie refleksy aby linia pomiędzy odrostem a włosami malowanymi nie rzucała się w oczy. Myślę, że to dobre rozwiązanie włosy lekko podniosą się od nasady.
A jaka była Wasza niedziela dla włosów ? ;-)

Do następnego!

4 komentarze:

  1. Też używam tego szamponu z kofeiną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dziś dzień dla włosów. Najpierw olejowanie, potem maska, zmywanie, szampon i odzywka :)
    Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie troche sianko u góry , moje kiedys też takie było ;)

    OdpowiedzUsuń