Praga !

  Cześć ! Dziś chciałam Wam pokazjać kilka zdjęć z majówki, którą miałam okazję spędzić w pięknej Pradze. Nigdy wcześniej nie byłam w tym mieście, tym bardziej podziwiałam ją z zapartym tchem.
Ze względu na długą podróż z przesiadkami musiałam ograniczyć swój bagaż i nie udało mi się zapakować aparatu. Jednak zrobiłam kilka zdjęć telefonem ;)

Mimo, że podróż z Krakowa trwała prawie całą noc było warto, z chęcią wróciłabym tam jesienią ;)
Zdecydowanie najbardziej podobały mi się Hradczany. Przepiękne widoki a do tego urocze ogrody. Wiosną wyglądają bajkowo.


1. Piękna restauracja na Kampie./ 2. Spacer. Polecam wybrać się na most Karola/3.Hradczany/4.Panorama Pragi.




Pięknie kwitnące drzewo a pod nim zakochana para ! Czyż to nie uroczy widok ?:)

Oczywiśćie jak na włosomaniaczkę nie obyło się bez zakupów w DM ale o tym napiszę w kolejnym poście :)

Z czystym sercem polecam każdemu wybrać się do Pragi, spędziłam w niej 4 dni i z chęcią wrócę tam jeszcze nie raz.

Do następnego!

7 komentarzy:

  1. Kocham Pragę :) często powracam tam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wycieczka tam chodzi mi po głowie od kilku tygodni, może w wakacje coś z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Więcej zdjęć bo piękne miejsce
    Zapraszam do nas http://po-rodzinie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam i bardzo polecam. Praga jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń