Wtorek dla włosów ! #15

Miała być niedziela dla włosów a wyszedł wtorek, z racji tego, że jestem w moim rodzinnym domu i mam trochę wolnego czasu przygotowałam post z serii NDW, a właściwie wtorek :)
Na poczatku nałożyłam olejek odbudowujący do włosów Yves Rocher. Pozostawiłam go na około 40 minut a następnie umyłam włosy szamponem wygładzjącym YR.  Kolejnym krokiem było przygotowanie "glutka z siemmia lnianego" połączyłam go z maską regeneracyjną Love2mix Organic. Powstałą mieszankę pozostawiłam  na włosach na około 45 minut. Nałożyłam ją na włosy od połowy ucha, tak aby nie obciążać odrostu, który jest coraz dłuższyy;)
Mieszankę z siemia i maski spłukałam letnią wodą, a po odsączeniu nadmiaru wody włosy pozostawiłam do wyschnięcia, na koniec włosy zabezpieczyłam olejkiem.


Włosy są coraz dłuższe co bardzo mnie cieszy, chociaż przyznam, że miałam chwilę w której chciałam wrócić do tz boba. Ale po dłuższych przemyśleniach zostanę przy dłuższych włosach. Przynajmniej na razie ;)

Jaka była wasza NDW ? ;)

Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Moja niedziela dla włosów była stresująca, bo na drugi dzień miałam maturę i nie potrafiłam się na niczym innym skupić :p
    Dlatego były zwykłe rytuały, ale już niedługo moje włosy poczują, że będą mieć długo "wolne".
    Pozdrawiam :)
    http://blondloczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne włosy. Szkoda ścinać!! :)

    http://www.alliness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wolę krótkie włosy, ale takich faktycznie szkoda włosów. Moje włosy jednak nie mają ani niedzieli, ani wtorku, bo nie mam na to czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ścinaj! :D Ja też zapuszczam, ale z moimi kręciołami w ogole nie widać przyrostu :)) Trudno się mówi.. za 3-4 lata może zobaczę różnicę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz gęste, jaka objętość kucyka?

    OdpowiedzUsuń