Zakupy z DM!

Tak jak wspominałam we wpisie o Pradze, nieodłącznym elementem mojej wycieczki był przystanek w DM, drogerii, której w Polsce niestety nie ma. Oferują oni dużo ciekawych kosmetyków nie tylko do włosów. Ja jednak skupiłam się na odżywkach i szamponach.
A oto co udało mi się kupić ..




Na samym początku do mojego koszyka trafiły dwie maski z Balea jedna do włosów kręconych, druga zaś do włosów blond.  Z Alverde skusiłam się na dwie maski jedną również do włosów blond zaś drugą Aloesowo-hibiskusową.


Kolejnymi produktami są tym razem szampony. Wybrałam dwa zauroczył mnie ich zapach.
Oraz balsam do ciała o zapachu kokosowym. Wspominałam Wam już, że uwielbiam wszytsko co kokosowe? Tak ten balsam będzie idealny dla każdej wielbicielki tego zapachu.



I dwa ostatnie produkty to olejek z Balea do zabezpieczania końcówek oraz odżywka z Mango i aloesem o której czytałam wiele dobrego na wizażu, mam nadzieję, że u mnie sprawdzi się również bardzo dobrze.

Muszę przyznać, że w DM mają na prawdę duży wybór produktów do włosów w niskich cenach. Aż szkoda, że nie ma go w Polsce.
Miałyście któryś z tych produktów? Koniecznie dajcie mi znać jak się u Was sprawdziły ;)

Do następnego!

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę. Chętnie bym wypróbowała te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciała bym kiedyś wybrać się do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty z DM. Zazdroszczę więc Tobie wizyty w Pradzie i zakupów w tym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zakupy ;) Jestem ciekawa tego olejku na końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno napiszę o nim coś więcej póki co mogę powiedzieć, że pachnie obłędnie ;)

      Usuń
  5. Słyszałam wiele dobrych opinii na temat tych kosmetyków, dlatego sama za niedługo będę ich posiadaczką :) Zakupy bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam odżywkę do kręconych włosów, olejek i mleczko. A z serii figowej Balei mam maskę. Bardzo lubię te produkty do włosów, u mnie sprawdzają się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń