Szampon nabłyszczający Balea! - Mój faworyt w dziedzinie szamponów!

Balea, Seidenglanz Shampoo Feige + Perle (Szampon nabłyszczający `Figa i ekstrakt z pereł`)



Szampon z Balea, znalazł się na mojej półce całkowicie przypadkowo. Jadąc do Pragi byłam nastawiona na zakup konkretnych produktów, w  szczególności odżywek i olejków. 
W ostatniej chwili postanowiłam jednak kupić dwa szampony. I o jednym z nich chciałam Wam opowiedzieć dziś.
Jest to jeden z najlepszych szamponów jaki używałam. Tak, mogę to powiedzieć  śmiało.
Obawiałam się, że szampon będzie się słabo pienił i nie oczyści dobrze mojego odrostu, który jest już duży. Przez co włosy są naprawdę wymagające.  I trzeba je ja każdym razem bardzo dobrze oczyszczać a niestety niektóre szampony sobie z tym nie radzą a włosy wyglądają gorzej niż przed myciem.
Po za tym, że dobrze oczyszcza szampon pięknie pachnie figami, może zapach nie zostaje na włosach bardzo długo ale podczas mycia jest naprawdę wyczuwalny.
Produkt dobrze się pieni, dzięki czemu zdecydowanie lepiej myje się włosy. Takie są przynajmniej moje odczucia.  Szczególnie teraz z odrostem bardzo lubię produkty, które dobrze się pienią.
Kolejnym plusem jest na pewno cena szamponu, kosztuje około 5-6 zł. Niestety w Polsce możemy dostać go tylko na allegro lub w sklepach które sprowadzają produkty z zagranicy typu „chemia z Niemiec”
Szampon jest w wygodnym opakowaniu, standardowym jak dla marki Balea. Spokojnie można wydostać produkt do ostatniej kropli. Dodatkowo jest bardzo wydajny.

Zdecydowanie zasługuje na miano mojego faworyta w dziedzinie szamponów !:)
Używałyście ? Jakie są Wasze ulubione szampony ? Może macie coś godnego polecenia ? Chętnie poczytam Wasze opinie ;-)
Miłego dnia !

M.

3 komentarze:

  1. mam z tej serii odżywkę, też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie używałam i na to się nie zapowiada bo nie mam do niego dostępu:( Aktualnie używam różowego Fructisa i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często widzę go w sklepie, ale jeszcze nigdy się na niego nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń