Walka z wypadaniem włosów ! Picie pokrzywy, siemię lniane i koktajl z pietruszki sposobem na wypadające włosy !

Na gęstość włosów narzekać nie mogę. Odkąd pamiętam zawsze byłam posiadaczką gęstych włosów. Jednak liczne eksperymenty od najmłodszych lat dają im się we znaki. Włosy wypadają mi garściami, nie zależnie od pory roku. W grudniu zrezygnowałam z farbowania włosów.  Mimo to wypadanie ustało tylko na krótką chwilę. Na włosy trzeba działać od wewnątrz a nie tylko od zewnątrz więc przygotowałam sobie małą listę, która mam nadzieję pomoże mi wygrać z wypadaniem włosów ;)





1. Picie pokrzywy. Wracam do regularnego picia herbatki ze świeżej pokrzywy. Teraz w lecie jest jej pod dostatkiem. Planuję też zasuszyć jej trochę na zimę. Pokrzywa jest dobra dla naszego organizmu, działa nie tylko na włosy ale też skórę. Zawiera witaminy: A, K, B2, C;
2. Wcierki – codziennie. Obecnie wróciłam do Seboradinu.  Mam też zakupioną kozieradkę. 
3. Odpowiednia dieta, ograniczenie spożywania słodyczy a wprowadzenie więcej owoców i warzyw.
4. Siemię lniane. Jest obecne w mojej diecie od jakiegoś czasu jednak nie zawsze udaje mi się dodawać go regularnie. 
5. Koktajl z pietruszki, to prawdziwa bomba witaminowa. 
6. Maski przeznaczone do włosów wypadających np. biovax

Oto krótka lista moich „postanowień włosowych”  na najbliższe miesiące, pod koniec sierpnia dam Wam znać o efektach.

Może Wy macie sprawdzone sposoby na wypadające włosy ?
Dajcie znać ;) M.



6 komentarzy:

  1. też muszę wrócić do regularnego picia naparu z pokrzywy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie siedzę z kubkiem pokrzywy :)

      Usuń
  2. Powodzenia w reakizacji planu i oby zadziałał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koktajl z jabłka i pietruszki .... mniam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam problem z wypadaniem włosów :) Niestety nie znam na nie dobrej metody póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam problem z wypadaniem włosów ostatnio kupiłam szampon i maskę odżywkę z serii B.app i fajna użyłam już 7 może 8 razy i jest poprawa ( kupuje w sklepie internetowym bo taniej )

    OdpowiedzUsuń