Aktualizacja włosów - rozjaśnianie Loreal preference 05 ultra light !

Moja ostania niedziela dla włosów pozostawia wiele do życzenia. Zamiast włosy nawilżać i pielęgnować ja postanowiłam potraktować je farbą.  Tak jak wspominałam  w ostatnim poście nie byłam przekonana do nowego koloru, nie zwlekając długo dzięki pomocy mojej kuzynki delikatnie rozjaśniłam włosy. Tak kobieta zmienną jest .. ;)

 Nie chciałam nakładać samego rozjaśniacza.  Padło na farbę Loreal preference 05 ultra light
Dobrze poradziła sobie z delikatnym rozjaśnieniem. Kolor może nie jest tak jasny jak wcześniej ale powoli powoli mam nadzieję będzie. Zobaczcie same ..





Z przodu są sporo jaśniejsze, jednak jestem zadowolona z efektu. Za miesiąc nałożę farbę ponownie. Jednak cena loreal preference jest zbyt wysoko (nawet na promocji- do jutra w Naturze jest na nią -30%) 
Wróce do nie zastapionej farby z Garniera ;)

Dla porówniania zobaczcie jak włosy wyglądały wcześniej włosy przed

Na włosy nałożyłam tylko odżywkę, która jest przy farbie. Byłam zaskoczona jej objętością. Zazwyczaj odżywki są bardzo małe i są tylko na raz. Ta ma 54 ml. Na opakowaniu widnieje informacja o tym, że wystarczy na 6 razy, moim zdaniem to lekka przesada. No chyba, że na krótkie włosy jak dla mnie to 2-3 użycia, ale i tak nie żle ;)

Włosy umyłam szampone shiseido tsubaki, który jest ostatnio moim ulubieńcem. 
Tym razem nie używałam żadnych olejków, wcierek i masek. Jedynie odżywka i szampon.

Niedługo czeka mnie wakacyjny wyjazd, mam nadzieje, że uda mi się zrobić dla Was dużo zdjęć ;)
I przywieźć dużo ciekawych kosmetyków ;)

Do następnego!


12 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym szamponie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie długie włoski! :) Gdzie można kupić ten szampon? =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go dostałam ;) ale widziałam, że można go kupić na allegro, jednak cena jest dość wysoka ;/

      Usuń
  3. Ja również nigdy nie słyszałam o tym szamponie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama używam mnóstwo preparatów z jedwabiem ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor rozjasni się jeszcze sporo od słońca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ;) dobrze, że jeszcze trochę lata :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Wygląda calkiem nieźle :-) nie znam tych farb :-)

    OdpowiedzUsuń