Niedziela dla włosów #18 - olej kokosowy i maska Biovax


Niedziela dla włosów
Moja niedziela dla włosów zaczęła się od nałożenia olejku kokosowego na noc. Rano nałożyłam odrobinę maski Biovax złote algi&kawior a po chwili zmyłam wszystko z włosów. Po ostatnim użyciu tej maski byłam bardzo zadowolona więc w NDW użyłam jej ponownie. 
Włosy umyłam szamponem Biobaza. Początkowo jego zapach nie był dla mnie przyjemny jednak, teraz przyzwyczaiłam się do niego.  Na umyte włosy nałożyłam jeszcze na chwilę odżywkę do włosów kręconych z Balea. Włosy pozostawiłam do naturalnego wyschnięcia a w końce wklepałam olejek o fenomenalnym zapachy również z Balea

Tak włosy prezentują się po dzisiejszym myciu 


Jutro wybieram się do fryzjera na "mała" zmianę, efekt pokażę Wam na pewno ;)

Do następnego !:)


7 komentarzy:

  1. Lubię taki zestaw olej kokosowy + maska kawiorowa Biovax. U Ciebie efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie jakoś nie podchodzi ten olej kokosowy, chyba że źle go łączę z innymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam czas, że moje włosy nie tolerowały oleju kokosowego. Teraz jednak używam go prawie cały czas bo sprawdza się najlepiej ;)

      Usuń
  3. Mam bardzo podobne włosy do Twoich i chciałabym się dowiedzieć w jaki sposób masz ścięte :) Masz jedną cieniowaną warstwę tak z 3 cm od dołu? Moje często nie chcą się układać i obwiniam za to złe cięcie, dlatego szukam dla nich odpowiedniej fryzury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy też przestały się układać, dziś byłam u fryzjera i podpatrzyłam jak były obcinane. Z długości poleciało około 3-4cm i cieniowanie tak aby włosy lepiej się układały. Widziałam, że fryzjerka cieniowała je od spodu , tak od połowy długości włosów. Od razu zyskały na objętości i lepiej się ułożyły i to bez użycia dyfuzora przy suszarce ;) Wieczorem postaram się pokazać zdjęcia, Pozdrawiam !:)

      Usuń
  4. Ja też ostatnio bardzo polubiłam olej kokosowy:) Jestem bardzo ciekawa efektów po cięciu:)

    OdpowiedzUsuń