Niedziela dla włosów ! #19 Aktywna czarna maska na bazie szungitu i szampon z efektem laminowania !

Moja dzisiejsza NdW zaczęła się od nałożenia na skórę głowy wcierki zrobionej z kozieradki, którą walczę z wypadaniem włosów.  Następnie na około godzinę nałożyłam olej lniany na długości włosów.  


Po upływie czasu wróciłam do włosów ponownie tym razem myjąc je szamponem do blond włosów, który pomaga mi zwalić żółtawy odcień włosów przy skórze.  A do drugiego mycia użyłam szampon z efektem laminowania o kótrym pisałam tutaj
 i nałożyłam czarną maskę, której byłam bardzo ciekawa.
Gdy włosy były odsączone z nadmiaru wody i lekko podsuszone na końce nałożyłam mój ulubieniec czyli Olejek z Balea  i tak prezentują się włosy w słoneczny dzień ;)
Muszę przynać, że szampon daje radę !

A jak wyglądała Wasza Ndw ? 

Ja zostawiam Was z postem a sama wracam do pakowania się przed wyjazdem ;) 

11 komentarzy:

  1. Ostatnio widziałam ten szampon, ale zdecydowałam się na Natura Siberica przeciwłupieżowy, podobno skuteczny:)
    Stosowałam kiedyś kozieradkę przez chyba 2 tygodnie i faktycznie hamowała wypadanie. Oby Tobie pomogła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Ty też postawiłaś na lniany-ja wykorzystałam go w NdW do serum.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie olej lniany to miłość od pierwszego użycia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja juz dawno nie miałam niedzieli dla włosów ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka mega objetosc :)! Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń