Balea Professional Oil Repair Haarol - olejek do zabezpieczania końcówek !

Wróciłam już z wakacji i powoli przyzwyczajam się do zmiany czasu. Pierwszy dzień był dla mnie najgorszy pobudka o 5 rano jest jednak nie dla mnie ;-)
Ale wszystko powoli wraca do normy, mam w planach przygotować dla Was kilka postów o Japonii, mam masę zdjęć więc spodziewajcie się ich lada dzień.  Na razie zostawiam Was z recenzją olejku do włosów. Czy to będzie idealny olejek do zabezpieczania końcówek ?  Przekonajcie się same, zapraszam do czytania ..


Olejek Balea Professional Oil Repair Haarol to właśnie on jest bohaterem mojego dzisiejszego posta.




Od producenta:
Intensywna formuła z bogatym kompleksem olejowym odżywia mocno uszkodzone włosy, nie obciążając ich. Wynikiem są miękkie i elastyczne włosy. Ultra lekka, nietłusta formuła nadaje się do codziennej pielęgnacji włosów bardzo suchych i zniszczonych. Z odżywczym olejem arganowym.

Skład:

CYCLOPENTASILOXANE(emollient) • DIMETHICONOL • HELIANTHUS ANNUUS HYBRID OIL (olej z nasion słonecznika) • PARFUM • HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL • ARGANIA SPINOSA KERNEL OIL (olej arganowy) • LIMONENE • CI 40800( barwnik )

Moje zdanie o olejku Balea Professional Oil Repair Haarol

To typowy olejek do zabezpieczania końcówek. Świetnie sprawdza się nakładany na końce. Zabezpiecza je. Olejek pięknie pachnie, nie jest to ostry i nachalny zapach.  Dla mnie pachnie wanilią ;-) Produkt lekko nabłyszcza włosy i podkreśla ich skręt. Nie obciąża włosów i jest wydajny. Stosuje go regularnie od maja a nie ubyło mi jeszcze nawet pół butelki. 
Opakowanie jest wygodne, wystarczą dwie pompki aby dobrze zabezpieczyć włosy. Z tej serii do włosów suchych i zniszczonych jest również odżywka i szampon. 
Cena to około 14-15zł.
 Niestety kosmetyki Balea niedostępne są w Polsce stacjonarnie. Można je zakupić przez Internet lub zagranicą w sklepach sieci DM.

Ciekawa jestem czy któraś z Was stosowała ten produkt, koniecznie dajcie mi o tym znać ;) 
Do następnego !


9 komentarzy:

  1. Gdybym tylko miała do nich łatwiejszy dostęp :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na końcówki najlepiej sprawdza się olejek Bioelixire Argan Oil i jestem mu wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę poszukać go w internecie :) Moje włosy najlepiej znoszą takie olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio jakoś przestałam zabezpieczać końcówki, chyba z lenistwa. Na szczęście nie odbiło się to na ich stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem fajny ale jak zawsze to co fajne nie dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aktualnie testuję olejki z Marion, ale jak bedę w dm to może go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie jest podobny do olejków, które możemy dostać stacjonarnie więc nie skuszę się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy go nie mialam ale raczej wole klasyczne silikony na koncowki niz olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na samym przodzie składu 2 silikony, ale łatwe do usunięcia. ;)

    OdpowiedzUsuń