Niedziela dla włosów #20 ! - olej migdałowy

Po prawie trzech tygodniach minimalnej pielęgnacji i narażania włosów na różne niekorzystne dla nich czynniki ciągła klimatyzacja i przebywanie na słońcu nie było dla niech dobre.

Jednak od razu po powrocie zafundowałam włosom olejowanie.  Tym razem olejem migdałowym Vatika, z którym wcześniej nie miałam styczności. Jako posiadaczka włosów wysoko porowatych byłam ciekawa jak olej migdałowy wpłynie ma moje włosy.  Jak się okazało spisał się całkiem nie źle. Więcej postaram się napisać po dłuższym okresie stosowania.


Wracając do Ndw nałożyłam olej na długości włosów od ucha w dół. A z włosów zaplotłam dwa warkocze i poszłam spać. Rano włosy dokładnie umyłam szamponem z Balea do codziennego stosowania a do drugiego mycia użyłam szampon do włosów wypadających Dermena.
Na chwilę nałożyłam maskę, której zdecydowanie najbardziej brakowało mi w Japonii, czarną maskę na bazie szungitu.  Dokładnie nałożyłam ją na skórę głowy i całe włosy. Pozostawiłam na kilka minut i zmyłam.
Gdy włosy były już lekko osuszone od nadmiaru wody w końcówki wtarłam olejek o którym pisałam w poprzednim poście.
Jak się okazało to połączenie dobrze sprawdziło się na moich włosach. Zobaczcie same …


Przy okazji zapraszam Was na małą wyprzedaż na vinted link,  zajrzyjcie, jeśli coś Wam wpadnie do oko zapraszam do kontaktu ;)


Do następnego !

18 komentarzy:

  1. Faktycznie. No i wydają się bardzo gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :) Tak szczerze to czytam twojego bloga od dłuższego czasu. Postanowiłam spróbować swoich sił w blogowaniu. Jeśli masz ochotę zajrzyj kiedyś do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy wyglądają świetnie! Dawno nie robiłam sobie niedzieli dla włosów :( Może uda mi się w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądają :) Ja do tej pory używałam tylko olejku ze słodkich migdałów - moje włosy go uwielbiają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wyszło! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje włosy również polubiły olej z migdałów. Włosy ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że Vatika ma olej migdałowy. włosy prezentują się naprawdę bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poszukuję czegoś co sprawi, że moje końcówki będą nawilżone, bo obecnie nie wyglądają zbyt ciekawie ;/ Może spróbuje zabiegów z olejami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ładnie wyglądają:) Chyba mam tą maskę, o której piszesz, ale sama jeszcze nie wiem co o niej sądzić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo stosowałam olejów, ale migdałowego jeszcze chyba nie :) Efekt naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ladnie wyszlo i jakie fajne falowance :)

    OdpowiedzUsuń