Niedziela dla włosów #21 - maska Biovax Caviar ntensywnie regenerująca !

Niedziela dla włosów znowu się u mnie opóźniła a wszystko za sprawą mojego powrotu do Krakowa. Wypakowywanie, sprzątanie, prasowanie tak wyglądał mój weekend.
Ale już wczoraj zajęłam się moimi włosami ;) na początek poszedł mój ostatnio ulubiony olejek migdałowy Vatika. Rano następnego dnia umyłam włosy szamponem Dermena , przeznaczonym do wypadających włosów a do drugiego mycia użyłam szampon tsubaki do włosów zniszczonych, następnie nałożyłam maskę biovax z ekstraktem z kawioru, która bardzo ładnie nawilża włosy ale niestety nie pasuje mi jej zapach. Który dodatkowo bardzo długo utrzymuje się na włosach…  żeby zapach był mniej intensywny nałożyłam po wysuszeniu włosów olejek do zabezpieczania końcówek Balea o zdecydowanie ładniejszym zapachu.
A tak prezentują się włosy...



Włosy są coraz dłuższe co bardzo mnie cieszy. W najbliższym miesiącu postawie na olejowanie i nawilżanie.
Na koniec zapraszam Was na moje aukcje tutaj ;-)
Ja zostawiam Was z postem a sama wracam pod koc z ciepłą herbatą bo jesień powoli daje mi się we znaki ;-)
Do następnego!
M.

5 komentarzy:

  1. Twoje włosy bardzo przypominają mi moje, tylko, że Twoje są ok. 12 razy gęstsze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w zapuszczaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maska Biovax Caviar pięknie podbija skręt moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń