Tokyo Dream !- Pierwsze dni w Japonii, zwiedzanie - Tokyo Tower, Ginza,Shibuya

Dziś przygotowałam dla was pierwszy post z mojej wycieczki do Japonii.  A dokładniej z Tokyo. To właśnie tam spędziłam swoje pierwsze dni w Japonii.  W miejscu o którym nigdy nie marzyłam, nie myślałam, że kiedykolwiek się tam znajdę.  Widziałam tylko w filmach a stał się dla mnie jednym z przystanków mojej wakacyjnej przygody. Jak się później okazało Tokyo  bardzo mi się spodobało.






Nawet trudno sobie wyobrazić jak ogromne jest Tokyo dopóki nie zobaczy się go na własne oczy. Nie oddają tego zdjęcia czy filmy.  Najlepszym sposobem jest wybranie się na jedną z wierzy widokowych. Ja miałam okazję podziwiać widoki z Tokyo Tower. Miałam to szczęście, że nasz hotel znajdował się tuż obok, więc mogłyśmy wybrać się tam w każdej chwili.


Widok z Tokyo Tower na Rainbow Bridge.


Widok na Tokyo z naszego pokoju hotelowego.

Na Tokyo Tower poszłyśmy pierwszego dnia pobytu. Jak się okazało była to dobra decyzja bo następnego dnia widoczność była kiepska.
Wizyta w Tokyo nie mogła się zakończyć bez odwiedzenia Ginzy, czyli dzielnicy z ekskluzywnymi butikami.  To miejsce spodoba się nie tylko fankom mody ;)




Jedyna Polka spotkana w Japonii, Anja Rubik na reklamie torebek Furla :)

Oczywiście odwiedziłyśmy też dzielnicę Shibuya. Udało nam się tam dotrzeć późnym wieczorem dzięki czemu efekt był jeszcze bardziej ekscytujący. A zgiełk na skrzyżowaniu nie do opisania.


Drugiego dnia byłyśmy też na najsłynniejszym targu rybnym Tsukiji, od świtu są tam licytacje a od 8 rano targ otwarty jest dla wszystkich, można nie tylko kupić najróżniejsze ryby ale też popróbować.



To tylko garstka tego co udało mi się zobaczyć w Tokyo mam nadzieję,że mała fotorelacja Wam się spodobała.
Miłego oglądania i do zobaczenia niedługo!
M.

12 komentarzy:

  1. Jedynie co to moge pozazdrościć!

    ______________
    Perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojj takie podróże to coś cudownego sama chciiałabym pozwiedzać świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Ciebie szczęściara! Zawsze marzyła mi się taka wycieczka. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna fotorelacja, Tokyo mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cudownie! Bardzo lubię podróżować, ale niestety nie udało mi się odwiedzić zbyt wielu krajów. Może jak nie będę marzyć o Japonii, to także się tam znajdę? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę! Wszystko wygląda cudnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam relacje z podróży ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Japonia jest dla mnie cały czas niespełnionym marzeniem. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś pięknego, mam nadzieje, że uda nam się kiedyś polecieć do Tokyo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę, chciałabym kiedyś odwiedzić Japonię :)

    OdpowiedzUsuń