Aktualizacja włosowa październik !

Po ostatnim Bad Hair Day w końcu moje włosy wróciły do normy. Zdecydowanie Październik nie był ich miesiącem. Włosy były spuszone, strączkowały się, źle się układały.  Skręt włosów zdecydowanie nie był taki jak sobie wyobrażałam.

Dziś wyglądają one tak:




Maskę Biovax Caviar, Intensywnie regenerującą wymieszałam z kilkoma kroplami olejku Vatika. Taką mieszankę nałożyłam na umyte wcześniej włosy, szamponem Balea do każdego rodzaju włosów.  Włosy są zdecydowanie lepiej nawilżone niż ostatnio.



Po zmyciu maski włosy pozostawiłam do naturalnego wyschnięcia. Zdecydowanie prezentują się lepiej niż ostatnio. Nie zmienia to faktu, że w listopadzie wybieram się do fryzjera na lekkie podcięcie ;-)

W październiku stawiałam także na wzmocnienie włosów głównie stosując szampon Dermena oraz Lotion Seboradin z czarną rzodkwią.

Zapraszam Was do obserwowania bloga bo już niedługo pojawi się małe rozdanie dla czytelników :)

Zostawiam Was z postem a ja uciekam  pakować się na weekend!
Do następnego !



12 komentarzy:

  1. Moje cały październik wylatywały :( w listopadzie będę musiała o nie dobrze zadbać .
    Widać że masz gęste włosy :)) śliczne
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  2. Podetniesz lekko końcóweczki i będzie pięknie :):) U góry świetnie się kręcą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne loki! włosy bardzo ładnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne loki! :) Moje dzisiaj nawet ładnie się pofalowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny baranek i to od czubka głowy :D

    OdpowiedzUsuń