Moje top 5 butów na jesień !

Dziś mój top 5 butów na jesień ! Mam nadziej, że każda z Was znajdzie tu coś dla siebie. 
Zaczynamy ..

1. Botki  
Buty idealne na okres przejściowy pomiędzy latem a zimą. Te ocieplane dobrze sprawdzą się też późną jesieną i zimą. Idealnie pasują do czarnych rurek, spódnic i sukienke. 
W sklepach dostaniemy najróżniejsze botki od klasycznych czarnych przez brązowe do tych w ćwieki czy inne ozdoby.
W sieciówkach możemy kupić je już od 100zł.






2. Adidasy 

Dopiero  niedawno przekonałam się do chodzenia w adidasach nie tylko na siłownię ;-) 
Nigdy nie byłam fanką takich butów. Jednak od kilku dni mogłabym w nich chodzić codziennie. Modne i wygodne. Świetnie wyglądają do jeansów i eleganckich płaszczy. Tak to połączenie zdecydowanie mi się podoba ! A Wam, co sądzicie o takim zestawieniu ?

źródło google.pl

3.Oksfordki/ Jazzówki 

To mój nr jeden jeśli chodzi o spódnice i sukienki te buty pasują do nich zdecydowanie najlepiej jesienią kiedy jest już za zimno na baleriny a za ciepło na kozaki.  Nie wyobrażam sobie jesieni bez tych butów!


4. Kozaki

Zdecydowanie na okres późnej jesieni. Na płaskim obcasie, na szpilce, na słupku. Ważne, żeby były wygodne i ciepłe. Ja decydowanie stawiam na kozaki na płaskiej podeszwie i na słupku.  Te drugie są bardzo kobiece, wydłużają optycznie nogi a dodatkowo są wygodne ponieważ słupek zapewnia wygodę i komfort podczas chodzenia.


5. Baleriny/ Lordsy

Lepiej nadawałyby się do wiosennego rankingu jednak uznałam, że tutaj też powinny się znaleźć w końcu jesień w tym roku była(jest) dla nas łaskawa.  A te buty to dobra alternatywa na cieplejsze dni.


źródło:google




To moi faworyci jeśli chodzi o jesienne obuwie.   
A jakie są Wasze ulubione buty w tym sezonie ?  Koniecznie dajcie mi o tym znać w komentarzach.
Do następnego ! 
M.

9 komentarzy:

  1. Ja jesienią i zimą noszę tylko botki i kozaki, najchętniej za kolano:)

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym sezonie królują u mnie botki pod każdą postacią:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie bardzo lubię takie posty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oxfordy to jedne z moich ulubionych butów. Pozdrawiam i zapraszam do nas www.dazzlingbookofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje ulubione to zdecydowanie botki. Również od niedawna przekonałam się nieco do addidasów, chociaż nie królują u mnie często ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń