NdW #22 - Bad Hair Day

Właściwie to powinna być sobota ;-) Zaczęła się jak zazwyczaj od olejowania włosów do którego użyłam olejek Vatika migdałowy(na noc), rano następnego dnia na włosy nałożyłam maskę bananową Kallos, która zazwyczaj bardzo ładnie nabłyszcza włosy.  Maska została na włosach około 30-40minut(pod czepkiem). Następnie włosy umyłam dwa razy do pierwszego mycia użyłam szampon Dermena do włosów wypadających a do drugiego Natura Siberica Professional, Rokitnikowy szampon do włosów z efektem laminowania.  Dzięki temu włosy były wygładzone i miękkie.
Gdy włosy były jeszcze wilgotne delikatnie ugniotłam je pianką do włosów kręconych Aussie.
Zdjęcia zostały wykonane kilka godzin po myciu w świetle dziennym bez lampy.
Zdecydowanie potrzebują lekkiego podcięcia i cieniowania. Od kilku dni nie układają się najlepiej a Bad Hair Day trwa już prawie tydzień … tym bardziej lekkie cięcie wyszłobym im na dobre ;)


A Wy jake spa dla włosów przygotowałyście w ten weekend ? ;-)
Do następnego !
M.

7 komentarzy:

  1. U mnie małe cięcie dało świetne rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko widać, że włosy mają potencjał, a puch nie wynika raczej ze zniszczenia, a z użycia składników, które im nie podpasowały.
    Też na dniach podcinam włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ostatnio rowniez ciagle bhd, a i ciecie wskazane natychmiastowe, tyle, ze czekam do konca akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A moze inny olej, np z orzechow wloskich i nie nazbyt dlugo, do godzinki. Jak je czeszesz? A moze unikaj nawilzaczy i alkoholu w kosmetykach. Masz piekne wlosy tylko trzeba dobrac kosmetyki na takie, jakie lubia. Mi ta pianka aussie bardzo wyszusza wlosy. Moze stylizuj np. zelem do wlosow z Lidla. Amoze wszystko juz wiesz, przepraszam, nie sledzilam do tej pory Twojego bloga. Ja mam wlosy szkliste (jak z opisu u Mysi) i niestety doswiadczenie z bardzio trudnymi.
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam tą piankę dopiero od kilku dni ale właśnie zauważyłąm dokładnie to co Ty, jutro pokombinuję z innym olejem, włosy czeszę TT, dziękuję za rady :) chętnie poczytam innych Pozdrawiam :)

      Usuń