Przegląd jesiennych kurtek i płaszczy !

Sezon jesienny w pełni,  na dworze robi się coraz chłodniej  wiec bez ciepłej kurtki się nie obędzie. Dziś przygotowałam krótki przegląd jesiennych kurtek, płaszczy i modne poncza. 
W oko wpadło mi kilka modeli kurtek typu parka i eleganckich płaszczy. Zobaczcie same ;)

Na początek lekko rozkloszowany płaszcz, moim sercem zawładną już w ubiegłym roku w swojej szafie posiadam dwa płaszcze o tym kroju i muszę przyznać, że dobrze sprawdza się do spódnic jak i spodni. Są wygodne i bardzo kobiece.  




Płaszcz pelerynowy w pepitkę świetnie nadaje się na jesienne swetry, może nie jest tak ciepły jak parka czy wełniany płaszcz, za to na pewno wygląda efektownie i przykuwa uwagę. Plus za print w pepitkę.


Wełniany płaszcz o pięknym kolorze. Kto powiedział, że jesienny płaszcz powinien być ciemny ? 

Swetrowy płaszczyk z barankiem dla osób które nie lubią płaszczy ten na pierwszy rzut oka wygląda jak sweter. Nic bardziej mylnego to sweter, jednak spokojnie można w nim chodzić jesienią i zimą dzięki jego wnętrzu- ciepły baranek.

Parki nie wychodzą z mody już od kilku sezonów i tej jesieni będziemy je widywać na ulicach naszych miast. Tym razem nie tylko w standardowym kolorze ale też bordo czy musztardowe.
Asos , Zara

A jacy są Wasi faworyci tej jesieni ? Wolicie kurtki czy płaszcze ? 
Ja tej jesieni wolę zdecydowanie płaszcze, same perełki z sh ;-)

Do następnego !
M.

5 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się kurteczka z przedostatniego zdjęcia, z resztą, mam prawie taką samą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię i kurtki i płaszcze, ale niestety w żadnej z tych propozycji nie wyglądałabym dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  3. MI podoba się ten sweterkowy płaszcz i parki <3

    OdpowiedzUsuń