Niedziela dla włosów #25

 W tym tygodniu do NDW użyłam odżywki Nivea long repair, szampon Planeta Organica z efektem laminowania, olejek Vatika migdałowy, Marion olejek migdały i dzika róża.



Wiele razy słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tej odżywki, jednak dopiero teraz skusiłam się na jej zakup. W Rossmannie na wszystkie odżywki Nivea jest teraz promocja ;)

Moje włosy zdecydowanie polubiły się z tym produktem już po pierwszym użyciu. Stały się miękkie i nie napuszone.  Odżywka ma dość intensywny i trwały zapach, utrzymuje się cały dzień po umyciu włosów. Jest lekka i nie obciąża włosów.

Na pewno to nie moje ostatnie podejście do odżywek Nivea i z chęcią przetestuje inne.

W tym tygodniu nie miałam zbyt wielu okazji do olejowania włosów. Więc ndw to idealna okazja na zadbanie o włosy.  Olejek Vatika nałożyłam na włosy od połowy ucha i pozostawiłam na noc.


A jak wyglądała wasza niedziela dla włosów ? 
Koniecznie dajcie mi znać !
M.

8 komentarzy:

  1. Próbowałaś może myć włosy odżywką? Przy włosach kręconych chyba najlepiej to się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ruloniki chcą się kręcić :) Mycie odzywką mogłoby dużo pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się kręcą przy grzywce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam mycie odżywką! Mam wrażenie, ze Twoim włosom brakuje duuuuużo nawilżenia :) pięknie się kręcą, ale na zdjęciach sprawiają wrażenie totalnie przesuszonych...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydają się bardzo suche, podpisuję się do dziewczyn wyżej o myciu odżywką. Mój narzeczony ma takie kręciołki i to dużo mu pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny dzięki za rady :) jutro przy myciu na pewno to sprawdzę, zawsze obawiałam się mycia odżywką żeby włosy niebyły zbyt obciążone

      Usuń