Odżywka Balea Professional - odżywka do włosów kręconych

Balea Professional, Locken Spulung (Odżywka do włosów kręconych)

Odżwyka pierwsza z lewej


Produkty Balea cieszą się dużą popularnością. Choć w Polsce nie są łatwo dostępne,  w sieci jest o nich głośno. Produkty te dostępne są w drogerii DM min. w Czechach czy Niemczech.  Coraz częściej możemy je także kupić w sklepach internetowych.
Wiosną będąc w Pradze zakupiłam kilka produktów nie dostępnych u nas. Min. właśnie tą odżywkę. Długo czekała na mojej półce, bo miałam jeszcze spore zapasy.
Odżywka przeznaczona jest do włosów kręconych, producent zapewnia, że włosy będą oswojone, delikatnie wygładzone i nawilżone.  Miękkie i nieobciążone.
W moim przypadku nie zauważyłam aby odżywka dała jakieś spektakularne efekty.  Po użyciu produktu liczyłam, że moje włosy będą ładnie podkreślone i nawilżone.    Włosy po użyciu były spuszone.
Odżywka pachnie bardzo delikatnie,  zapach nie utrzymuje się na włosach długo.
Odżywka jest w 200ml opakowaniu w cenie ok. 6-7zł.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Chloride, Stearamidopropyl Dimethylamine, Diethylhexyl Carbonate, Dipropylene Glycol, Polyquaternium-47, Panthenol, Polyurethane-14, Hydroxyethylcellulose, Cetrimonium Chloride, Parfum, AMP-Acrylates Copolymer, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Corn Protein, Hydrolyzed Soy Protein, Citric Acid, Butylphenyl Methylpropional, Alpha-Isomethyl Ionone, Alcohol, Sodium Benzoate, Phenoxyethanol.

Czy kupię ją ponownie ? raczej nie.

Jakie są Wasze doświadczenia z kosmetykami Balea ?
Dajcie znać !
M.

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam okazji używać tych kosmetyków, ale może kiedyś się skuszę przy okazji jakiegoś zamówienia. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie nie używałam jeszcze, kuszą mnie, ale jako, że mieszkam od 2 miesięcy w Angli to czeka na mnie do przetestowania tyyyle kosmetyków tutejszych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zupełnie nie znam tych kosmetyków, może wypróbuję? Zapraszam do nas www.dazzlingbookofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam odlewkę tej odżywki i jakoś nie mogę się przemóc. Pewnie ta glicerynka Cię spuszyła, u mnie może być podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie też tak myślę, że to wina gliceryny
      moje włosy jej nie lubią

      Usuń