Ponczo w kratkę must have na jesień - Strój dnia !

Tak jak wspominałam we wcześniejszym poście o jesiennych kurtkach uwielbiam poncza. Dobrze sprawdzą się wczesną jesienią i wiosną ale mogą być też alternatywą dla szali. Ramoneska i ponczo czemu nie ?   Moje ponczo zostało kupione w sh za 6zł ! Tak uwielbiam te sklepy, zawsze można wygrzebać jakieś perełki.  Swoją drogą może są tu jakieś osoby z Krakowa? Jakie sh polecacie ?






Nie mogło się obyć bez zdjęcia włosów ;)


ponczo- sh
spodnie - bershka
botki - h&m
torebka - japoński sh

A Wy lubicie takie narzutki czy wolicie zwykłe kurtki ?  Dajcie znać czy podobają Wam się takie posty jesli tak z chęcią co jakiś czas przygotuję post z moim strojem dnia ;)
Do następnego !
M.



4 komentarze:

  1. zgodzę się z Tobą ! :)

    __________________
    perfect look
    blog.justynapolska.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja to lubię jedno i drugie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubie poncza, ale niestety jesień w Polsce jest dla mnie zdecydowanie zbyt zimna na ich noszenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciepły sweter pod spód i jest ok :)

      Usuń