10 idealnych pomysłów na prezent dla włosomaniaczki !

Dziś przychodzę do Was z pomysłami na prezent dla włosomaniaczki. Podczas tworzenia tej listy do głowy przychodziło mi dużo pomysłów jednak postanowiłam je ograniczyć do 10.
 A oto moje propozycje, zobaczcie same:




1. Zaparzacz do ziół, cena to około 6-10zł
2. Olejki do włosów.
3. Czapka bo o włosy trzeba dbać a zimą szczególnie.
4. Bon na zabiegi w salonie fryzjerskim
5. Suszarka z ciepłym i zimnym nawiewem oraz funkcją jonizacji
6. Akcesoria : szczotka z włosa dzika, grzebień z szeroko rozstawionymi zębami.
7. Czepek  z mikrofibry
8. Ozdoby do włosów min gumki invisibobble
9. Zestaw kosmetyków, można skomponować taki zestaw samemu do konkretnego rodzaju         włosów.
10. Tangle teezer w kompakcie.

Oto moje przykłady pomysłów na prezent dla włosomaniaczki. A jakcy są Wasi faworyci ? Macie jakieś włosowe marzenia ?


M.

8 komentarzy:

  1. O mamo, skąd ta przepiękna czapka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.hurtowniasportowa.eu/product-pol-8848-Czapka-zimowa-Meteor-AZ-508PC-Rozne-kolory.html :)

      Usuń
  2. Mogę podpisać się pod tą listą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno bym coś dla siebie wybrała :)

    __________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  4. Z bonu na zabieg u fryzjera bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z bonu na zabieg u fryzjera ucieszylabym sie chyba najbardziej :)
    nie jestem włosomaniaczka, nie przykladam jakiejs szczegolnej wagi do ich pielegnacji ale oddanie ich w profesonalne rece bylo by dloa mnie luksusem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko by mnie ucieszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tangle teezer każdy by się chyba ucieszył <3 ja na pewno :D

    OdpowiedzUsuń