5 fryzur idealnych na święta - Inspiracje !

Święta zbliżają się wielkimi krokami, przygotowania idą pełną parą. W tym czasie warto zadbać o swoje włosy aby w czasie świąt wyglądały ładnie. Dziś przygotowałam dla Was post z propozycjami fryzur świątecznych. Znajdziecie tu łatwe i szybkie fryzury, których wykonanie nie pochłania dużo czasu.
W moim rankingu zdecydowanie wygrywają warkocze !
Zobaczcie same !

1.Moja ulubiona fryzura - koszyczek z warkoczy 






2. Fale na jeden  bok 

3. Fale w stylu retro

4. Delikatne romantyczne upięcie 


5. Opaska we włosach 

zdjęcia źródło: google.pl



Jak Wam się podobają moje propozycje fryzur świątecznych ?  Na jakie fryzury stawiacie podczas świąt ? 

Postaram się odtworzyć jedną z fryzur dla Was ;)

Do następnego!
M.

10 komentarzy:

  1. Takie delikatne upięcie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzury nr 1 oraz nr 4 są przepiękne. :)
    Jak byłam mała, mama często robiła mi "koszyczek". :)

    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fryzury nr 1 oraz nr 4 są przepiękne. :)
    Jak byłam mała, mama często robiła mi "koszyczek". :)

    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się podobają fale w stylu retro ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie piękne tylko szkoda ze mam dwie lewe ręce :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej 2,4 i 5 są dla mnie ale 1 mnie zawsze zachwyca u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem czeszę się na bok, a warkoczyk robię na jakieś wesela :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świat 😘 życzy www.dazzlingbookofstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń