Ndw #26 powrót do oleju lnianego ! + świąteczne rozdanie !

Dawno w swojej pielęgnacji nie używałam innych olejów poza łopianowym i migdałowym. Dziś sięgnęłam po zapomniany olej lniany. Dodałam go do maski kallos banana. Taką mieszankę pozostawiłam na wcześniej  oczyszczonych szamponem Balea włosach, na około 30 minut.
Ostatnio nie używam ręcznika do osuszania włosów tylko bawełnianą koszulkę, która moim zdaniem radzi sobie zdecydowanie lepiej. Nie zauważyłam, żeby włosy trzymane pod nią nawet dłuższą chwilę szybciej się przetłuszczały. Włosy puszą się zdecydowanie mniej.
We włosy lekko osuszone wgniotłam olejek Balea a następnie spryskałam sprayem do loków z Joanny. 




W weekend  będę malować odrost więc postaram się zrobić lepsze zdjęcia. Będę miec więcej czasu więc spodziewajcie się większej ilości postów ;)

Chciałam Was zaprosić na pierwsze rozdanie na blogu http://martuu9x.blogspot.com/2015/12/swiateczne-rozdanie.html

Zajrzyjcie koniecznie !;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz