Niedziela dla włosów #27 nowe produkty w użyciu + przypomnienie o świątecznym rozdaniu !

Tak jak wspominałam w ostatniej NdW wróciłam do oleju lnianego, więc w dzisiejszym poście pojawi się ponownie.
Olej lniany nałożyłam na włosy wieczorem w dzień poprzedzający ndw. Włosy związałam w warkocz tak aby nie przeszkadzały mi podczas snu.



Rano umyłam skórę głowy  szamponem Ecolab wzmacniającym, który używam od kilku dni.
Następnie nałożyłam maskę Kallos banana zmieszaną z mąką ziemniaczaną w proporcji 2:1 łyżeczek.
A przed ostatnim płukaniem włosów na długości rozprowadziłam płukankę octową z Yves rocher. To moje pierwsze użycie tego produktu. Płukanka ma ładny malinowy zapach dzięki czemu woń octu jest wyczuwalna bardzo minimalnie. Odsączyłam nadmiar wody bawełnianą koszulką.
Włosy rozczesywałam szczotką ikoo, która doskonale radzi sobie z moimi ciężkimi do okiełznania włosami. O szczotce na pewno napiszę Wam więcej za jakiś czas ;)

I pozostawiłam aby wyschły same, naturalnie bez suszarki. Na koniec lekko wgniotłam serum w końcówki włosów.


Przypominam Wam również o rozdaniu, które organizuje na blogu ;) Zapraszam do udziału !:)
http://martuu9x.blogspot.com/2015/12/swiateczne-rozdanie.html#more


Do następnego !

11 komentarzy:

  1. Olej lniany również u mnie działa cuda :) A loczki masz piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne włosy! a olej lniany mega zdrowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy są wspaniałe! ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba jestem jedyną osobą która nie może używać mąki ziemniaczanej - robi mi na głowie pobojowisko :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz burzę włosów! Cieszę się, że mam kręcone włosy, bo chociaż wydaje się, że jest ich dużo.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie masz piękne włosy. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę loczków. :)
    Piękne są, bardzo Ci pasują. :).

    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń