Piękne włosy polskiej gwiazdy !

Dzisiaj lekki i przyjemny post o włosach gwiazdy, które mnie zachwyciły i chętnie zamieniłabym się z nią na jeden dzień włosami. Na pierwszy rzut idzie Marta Żmuda-Trzebiatowska, na jej włosy zwróciłam uwagę będąc ostatnio w kinie na „Listach do M. 2”.



źródło:www.google.pl

Zdecydowanie to jedne z najpiękniejszych włosów, które możemy podziwiać na szklanym ekranie.
Włosy wyglądają na zdrowe i błyszczące. Pięknie się układają, to zapewne zasługa sztabu stylistów ale wcale nie umniejsza to mojemu zachwytowi nad jej fryzurami.
Po prostu idealne. Pamiętam jej włosy kiedy grała w „Teraz albo nigdy” – miodowy blond też bardzo mi się podobał. Były dziewczęce i ładnie podkreślały jej urodę. Aktualne są bardziej kobiece i nadają jej wyrazu.

A Wam jak się podobają włosy Marty ?

Zapraszam Was też na rozdanie :pierwsze rozdanie na blogu -> tutaj
i na mój profil na instargamie tutaj

Do następnego!
M.

17 komentarzy:

  1. Szczerze mówiąc jest cała piękna. Włosy ma bardzo gęste czego jej niezmiernie zazdroszczę. <3 Jeżeli jest ktoś chętny,to posiadam naturalne doczepki dzięki,którym mozna uzyskać podobny efekt (sonia.julia@onet.pl)

    Pozdrawiam. :**
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/ciagle-pada.html

    OdpowiedzUsuń
  2. One są piękne.. dobrzy fryzjerzy to podstawa ... ale ilośc produktów nakładana na nie + doczepki inne robią swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne, ale szczerze mówiąc z żadną z gwiazd bym się nie zamieniła ;) Swoje też lubię, bez ciągłych wizyt u fryzjera i jak to poprzednik powiedział doczepek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się tam cieszę, ze mam krótkie włosy :)

    ____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za nią, ale faktycznie jest piekna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem włosy ma całkiem przeciętne, ale twarz piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wiem, że włosy to nie tylko pielęgnacja, to też geny, wiem to z autopsji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie również się podobają :

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm, ładne, ale jakoś mnie nie zachwycają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem, jak patrzę na takie włosy, to mam ochotę obciąć moje :P

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja jestem zadowolona z moich włosów i nie chciałabym ich zamienić na żadne inne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna z najpiękniejszych polskich aktorek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozazdrościć takich pięknych włosów :)

    OdpowiedzUsuń