Szczotka Ikoo Home Classic

Dziś zapraszam Was na recenzję szczotki Ikoo a dokładniej mówiąc Ikoo Home Classic




Jak wiecie olejowanie, wcierki i maski to nie wszystko odpowiedni masaż skóry głowy, to jeden z ważniejszych elementów pielęgnacji o którym powinna pamiętać każda włosomaniaczka. Aby nam to ułatwić z pomocą przychodzi nowa szczotka Ikoo. Tworzywo z którego wykonana jest szczotka to elastyczny i miękki materiał, żywica akrylowa - która gwarantuje wytrzymałość.
Doskonale rozmieszczone ząbki pomagają w rozczesywaniu nawet bardzo problematycznych włosów (w tym moich ;))
Jako posiadaczka włosów kręconych doskonale wiem co oznaczają włosy problematyczne. Często mam z nimi problem podczas rozczesywania.  Szczotka dzięki swoim elastycznym ząbkom dobrze radzi sobie z rozczesywaniem nawet największych kołtunów. Bardzo dobrze spisuje się  także przy czesaniu włosów wilgotnych.


Kiedy przyszła do mnie byłam bardzo ciekawa jej działania.  Pierwsza myśl, która przyszła mi do głowy po jej zobaczeniu  pomyślałam, że jest podobna do szczotki TT. Jednak jej ząbki są bardziej cienkie, dzięki czemu przy rozczesywaniu możemy wykonać nią masaż skóry głowy.
Szczotka ma bardzo wygodny kształt. Jest mniejsza i bardziej komfortowa niż TT.  Nie wyślizguje się z dłoni podczas używania.
Jako osoba, która ostatnio preferuje minimalizm szczotka Ikoo perfekcyjnie wpisuje się w moje gusta ponieważ jestem posiadaczką wersji białej ;)



Szczotka posiada bardzo wygodne opakowanie, które robi wrażenie. Bez obaw można spakować ją do torby i wyruszyć np. w podróż ;)
Cena szczotki to około 69 zł. Jednak myślę, że to cena warta produktu. Bo przecież każda z nas marzy o pięknych i zadbanych włosach !
Szczotka dostępna jest także w innym rozmiarze Pocket, który świetnie nadaje się do kobiecej torebki
Widziałyście tą szczotke? Jak Wam się podoba ?

10 komentarzy:

  1. podoba mi sie - jest taka minimalistyczna <3

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion porady & makeup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, też mnie tym urzekła :)

      Usuń
  2. Ładnie wygląda. Ja nie korzystam ze szczotek, jedynie grzebienie z szeroko rozstwionymi zębami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam właśnie podobnej.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam, więc wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie zastanawiam się nad zakupem. Obecnie używam szczotkę TT.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i bardzo sobie chwalę, na razie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń