Ulubieńcy 2015 roku

W ciągu ostatnich 12 miesięcy dużo się działo, bez wątpienia był to dla mnie dobry rok. Postanowiłam przygotować małe kosmetyczno-włosowe podsumowanie ;) Rok 2015 zaczęłam od postanowienia nie malowania włosów. Wytrwałam w tym prawie pół roku, jednak później niefortunnie pomalowałam je na ciemniejszy kolor tylko po to aby za miesiąc wrócić do blondu ponownie.








A oto kilka produktów, które przypadły mi do gustu najbardziej:

1. Ulubionym szamponem w tym roku był zdecydowanie, Szampon nabłyszczający `Figa i ekstrakt z pereł’

2. Faworytem w śród olejków okazał się Łopianowy olejek z Green Pharmacy 
3. Najlepszym produktem do stylizacji okazał się spray z Joanny.



4. Maska – czarna maska na bazie szungitu.



Dodatkowo :

5. Suchy szampon z Batiste, przydał mi się na nagłych sytuacjach, nie raz ratując moje włosy.
6. Produkty Shiseido Tsubaki, o których napiszę więcej w najbliższym czasie.
7. Siemię lniane dodawane do koktajli i płatków.

To by było na tyle, moje małe podsumowanie ulubionych produktów.  Ciekawa jestem jacy są wasi ulubieńcy 2015 roku ?

11 komentarzy:

  1. Również uwielbiam Batiste :D świetnie pachną i działają cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie na pewno na liście pojawiłaby się keratynowa maska z "Kallosa", a nad resztą musiałabym dłużej pomyśleć. ;)

    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spray z Joanny wygląda ciekawie, nie znam tego produktu, ale może się skuszę =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam z moimi lokami radzi sobie na prawdę dobrze :)

      Usuń
  4. niestety nie testowałam żadnego z produktów

    _________________________
    blog.justynapolska.com
    MODA & MAKEUP

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam żadnego, ale może wypróbuję spray.

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam siemię lniane, resztę nie bardzo kojarzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to za czarna maska na bazie szungitu, nie widziałam jej wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była już kilka razy na blogu w NDW :) na pewno napiszę o niej więcej niedługo na blogu :)

      Usuń
  8. Moim ulubieńcem jest wcierka z firmy Jantar - przy regularnym stosowaniu naprawdę widać efekty, włosy szybciej rosną, plus przy głowie pojawia się mnóstwo 'baby hair' ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie próbowałam suche szamponu ciekawe, czy rzeczywiście działa.

    OdpowiedzUsuń