Aktywna Czarna Maska do Włosów na Bazie Szungitu "Wzrost i Gęstość"

O tej masce wspominałam już kilka razy min. w serii postów NdW i w Ulubieńcach 2015 roku.
Maskę zakupiłam jeszcze w czasie wakacji. Ale swoje 5 minut miała dopiero pod koniec roku.
Byłam bardzo ciekawa co to za czarna maska. Jak się okazało czarna nie tylko z nazwy ;-)




Opis:
 „Aktywna czarna maska, dzięki unikalnej kombinacji naturalnych składników stymuluje rozwój zdrowych i silnych włosów. Poprawia krążenie krwi w skórze głowy, zapobiega wypadaniu włosów, przedłuża ich żywotność wzmacniając ich korzenie”

Skład:
Skład INCI: Aqua (demineralizowana woda szungitowa), Cetearyl Alcohol, Ceteareth-3, Behentrimonium Chloride, Hydroxyethylcellulose, Soybean Glicerides, EXTRACTS: Rosmarinus Officinalis (ekstrakt z rozmarynu), Thymus Serpyllum (ekstrakt z tymianku), Eucalyptus Globus (ekstrakt z eukaliptusa), Myrtus Communic (ekstrakt z mirtu), Crocus Sativus Flower (ekstrakt z szafranu), Lawsonia Inermis (henna), Rosa Damascena (ekstrakt z róży damasceńskiej),  Butyrospermum Parkii Butter (masło Shea), Cocos Nucifera Oil (olej kokosowy), Gardenia Tahitansis Flower (olej z monoi), Pelos (szungit),  Cytrus Medical Limonium Essential ( olej z limonki), Zingiber Officinale (olej z imbiru), Tetrasodium EDTA, Citric Acid, Methylparaben, Methylisothiazolinone, Perfum.  


Kiedy otworzyłam pudełko moim oczom ukazała się czarna maź z drobinkami. Jak się później okazało o intensywnym zapachu. Mi ten zapach kojarzy się z męskimi perfumami. Na szczęście nie utrzymuje się na włosach długo.  Produkt dobrze się rozprowadza moje włosy wręcz ją chłoną.
Wygodne i praktyczne opakowanie z którego możemy wybrać produkt do samego końca. Maska jest dość wydajna.
Moje włosy po użyciu tej maski są miękkie i błyszczące. Nie puszą się. Czasami nakładam ją na dłużej niż przewidział producent (1-4’).
To maska, którą możemy stosować na skórze głowy do wzmocnienia włosów oraz na długości włosów.
Cena 17-20zł (teraz jest na % na stronie skarbysyberii.pl za 14zł!!!;))

Słyszałyście o tej masce?
Dajcie znać !;-)
M.

11 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę ją na oczy.


    __________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej masce. Mogłabym ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym ją wypróbować;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Zastanawiałam się nad nią, ale w końcu zamówiłam inną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzieś już o niej słyszałam, taki kosmos w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam, ale jeśli można nakładać na skalp na pewno się skusze !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wlasnie ja kupilam i jestem po pierwszym uzyciu :-) Zobaczymy, jak sie srawdzi po kilku uzyciach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa maseczka a nigdzie jej jeszcze nie widziałam;)

    OdpowiedzUsuń