Ndw #30 - odświeżenie koloru i zaproszenie na aukcje !

W dzisiejszej ndw dużo nie kombinowałam a ograniczyła się ona praktycznie tylko do położenie farby na odrost i delikatnego odświeżenia na długości.
Moje włosy kiedy mają już widoczny odrost przetłuszczają się dużo szybciej niż zwykle, dlatego już na 2 dzień od mycia wyglądają nie zbyt dobrze.  Korzystając  z tego, że miałam akurat zakupioną farbę, to właśnie dzisiaj postanowiłam je odświeżyć.





Od jakiegoś czasu farbuję włosy Garnier Oila 10.1 jak na farbę to całkiem przyjemnie pachnie i nie wywołuję u mnie żadnego uczulenia.
Włosy po farbie umyłam 2-krotnie szamponem z Yves Rocher odbudowującym i na chwilę nałożyłam odżywkę dołączoną do farby, kiedy włosy wyschły naturalnie w końce delikatnie wgniotłam serum aby zabezpieczyć końce.
P.S zapraszam Was też na moje aukcje !;) ---> aukcje !

16 komentarzy:

  1. Moja przyjaciółka też farbuje Olią i jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne masz włosy :) zatęskniłam za czasami, kiedy byłam blondynką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też niedługo będzie farbowanie :)
    Ładny kolor, może kiedyś, kiedyś znów wrócę do takiego jasnego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor. Ja staram się nie farbować włosów, ale ciężko jest ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. może i ja spróbuje szamponów z YR

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień włosów, w dodatku te zakręcone loczki :) Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz piękne włosy, ślicznie się prezentują. :-)

    OdpowiedzUsuń