Projekt denko - styczeń 2016

Projekt denko- to pierwszy tego typu post na moim blogu, zawsze byłam ciekawa co ciekawego dziewczyny na blogach, które obserwuje wykończyły. Wiadomo, że nie da się napisać recenzji każdego produktu na blogu. Bo ile można czytać same recenzje. Dlatego wychodzę z serią postów projekt denko.  Będzie to zbiór produktów do włosów, które udało mi się skończyć w danym miesiącu.




1. Odżywka Garnier masło karite i awokado. Tej odżywki chyba nie trzeba przedstawiać, zna ją każda włosomaniaczka. To jeden z tych produktów, który sprawdza się na moich włosach zawsze i jest ratunkiem kiedy nie mam dłuższej chwili na nałożenie maski. Idealna do włosów suchych i zniszczonych. Cena ok.6-7zł  do kupienia w każdej drogerii
2. Odżywka Nivea Long Repair, muszę przyznać, że to było moje pierwsze podejście to tej odżywki.  Spisała się dobrze, tak samo jak Garnier ratowała mnie w dniach gdy pielęgnacja ograniczała się tylko do mycia i odzywki. Dobrze działa na moje włosy nałożona i rozczesana grzebieniem o szerokich zębach. Cena 7-9zł
3. Żel Facelle, produkt wielofunkcyjny. To nie tylko płyn do higieny intymnej ale także świetny produkt myjący do skóry głowy. Skóra głowy jest po nim oczyszczona a włosy błyszczące.  Cena 5-6zł do kupienia  w Rossmanie
4. Truskawkowy szampon Balea, produkt do mycia skóry głowy i włosów. Dobrze oczyszcza, ładnie pachnie truskawkami. Szampon jest wydajny i dobrze się pieni. Nic po za tym. Cena to ok. 6zł w sieci sklepów DM i drogeriach internetowych.
5. Olej kokosowy, ten kupiony akurat w Hebe. Opakowanie jest dość małe, ostatnio na promocji w Biedronce zakupiłam olej w większym opakowaniu, który moim zdaniem lepiej się opłaca.
Po olejku kokosowym moje włosy są błyszczące i miękkie ale w nieodpowiednim połączeniu może wywołać puch.

Oto moje małe podsumowanie produktów, które skończyły mi się w styczniu.
Jestem ciekawa czy używałyście których z tych produktów?
Do następnego !
M.

20 komentarzy:

  1. Z Balea używam żele i uwielbiam je <3

    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  2. facelle lubię i zawsze używam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze mówiąc pierwszy raz widzę takie 'wiarygodne' denko, nie wiem jak dziewczyny co miesiąc mają w denkach pół drogerii, skoro ja zużywam miesięcznie taką ilość jak Ty :D miałam odżywki Garniera i Nivea, ta pierwsza to jedyna z Garniera, która się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a myślałam, że tylko ja "wyrabiam inną normę" :D
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Używałam tylko szamponu :D Ale już od dawna mam ochotę przetestować ten olej kokosowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskawkowy szampon Balea - zawsze chciałam mieć truskawkowy szampon :) ! Muszę go mieć. Olej kokosowy mam biedronkowy i na razie ok, garnier odż. jest ok ale wolę właśnie tę nivei, facelle się u mnie nie sprawdził do włosów.

    Po tym szamponie truskawkowym zostaje trochę zapachu na włosach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. delikatny zapach na włosach szczerze mówiąc to byłam trochę rozczarowana bo miałam figowy i pachniał obłędnie, zapach długo pozostawał na włosach, i porównując te oba to truskawkowy wypada gorzej.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Lubię tę odżywkę z Garnier ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywkę z Nivea muszę koniecznie wypróbować, bo ciągle się do tego przymierzam, ale zawsze coś innego odciągnie od niej moją uwagę. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na truskawkowy szampon mogłabym się nawet skusić, czemu nie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio szaleję na punkcie kallosa :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wczoraj kupiłam Kallosa Bluberry ;-) jestem ciekawa jak się sprawdzi bo jeszcze go nie miałam ;)

      Usuń
  10. odżywka z Garniera, jest całkiem całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem tego szampony Balea. Używam żelu Facelle i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja ukochana odżywka z Garniera:D Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Odżywka Nivea bardzo dobrze się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aj ta Balea, szkoda że nie mam do niej dostępu :(

    OdpowiedzUsuń