Szampon SHISEIDO TSUBAKI DAMAGE CARE - szampon naprawczy

Pierwszy raz miałam styczność z tymi kosmetykami jakiś czas temu. Byłam bardzo zaciekawiona ponieważ nigdy wcześniej nie miałam z nimi styczności. W Polsce kosmetyki marki Shiseido  są dość drogie. Wybierając się do Japonii od razu wiedziałam, że odwiedzę każdą napotkaną mi na drodze drogerię , żeby zapoznać się z ichniejszymi produktami.  Tak jak się spodziewałam każda z drogerii była ogromna z regałami od góry do dołu zapełnionymi kosmetykami. Niestety na moją niekorzyść większość (prawie wszystkie) kosmetyki posiadały etykiety tylko w języku japońskim. Ratowałam się oczywiście poszukiwaniami w Internecie a dopiero później szukałam pomiędzy drogeryjnymi pułkami.
Takim sposobem stałam się posiadaczką sporej ilości Japońskich kosmetyków.
Jednym z nich jest szampon o którym chciałam Wam dzisiaj napisać.  Kupiłam go w jednej z drogerii za około 30zł w komplecie z odzywką. Oba produkty są w pełnowymiarowych opakowaniach, 550ml. W Polsce za szampon tej marki zapłacimy około 80-120zł. Różnica jest naprawdę ogromna..

Dziś zapraszam Was do recenzji szamponu 




W swoim składzie zawiera min. arginina, olejek z kamelii, hialuronian sodu, konchiolina, bioferment z olejku z kamelii. 
A dokładny skład to:

WATER • SODIUM LAURETH SULFATE • COCAMIDOPROPYL BETAINE • GLYCOLIC DISTEARATE • SORBITOL • DIPROPYLENE GLYCOL • GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE • ARGININE • STEARTRIMONIUM CHLORIDE • CAMELLIA JAPONICA SEED OIL • SODIUM CHLORIDE • SODIUM ACETYLATED HYALURONATE • HYDROLYZED CONCHIOLIN • ASPERGILLUS/CAMELLIA JAPONICA SEED FERMENT • SODIUM SULFATE • DIMETHICONE • PEG-2 LAURATE • CITRIC ACID • DISODIUM EDTA • SODIUM TAURINE COCOYL METHYLTAURATE • BUTYLENE GLYCOL • PHENOXYETHANOL • SODIUM BENZOATE • FRAGRANCE • CI15985 • CI19140

Włosy po umyciu wydają się miękkie i gładkie. Prawdopodobnie za sprawą olejku z kamelii, który japonki bardzo często stosują do pielęgnacji swoich włosów.  Szampon mimo, że zawiera sls dobrze oczyszcza i nie pozostawia puchu na moich włosach. Dobrze sprawdza się przy myciu odrostu. Doskonale się pieni. Chętnie używam go w połączeniu z odżywką z tej samej serii.
Dodatkowo produkt bardzo ładnie pachnie, a zapach unosi się jeszcze długo po kąpieli.
Opakowanie jest wygodne i poręczne.  Japończycy, którzy często wychodzą z prostszymi rozwiązaniami  produkują też te same produktu w innych opakowaniach, tak zwanych woreczkach. Ich cena jest troszkę niższa.

Jestem ciekawa jakie czy stosowałyście produkty z tej serii ?
Koniecznie dajcie mi znać !
M.


5 komentarzy:

  1. nigdy nie słyszałam o tym szamponie :) w ogóle nie słyszałam o zastosowaniu kamelii w kosmetykach do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam kosmetyków tej marki, bo w Polsce mnie na nie nie stać ;)
    Trzeba wybrać się do Japonii po prostu...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkałam w Japonii dwa lata i używałam tylko tego szamponu. W Polsce bardzo mi go brakuje, znacie jakieś inne dobre szampony?

    OdpowiedzUsuń