Aktualizacja włosów - marzec 2016

Witam Was w marcu jednym z moich ulubionych miesięcy w roku i to nie tylko ze względu na to , że wypadają w nim moje urodziny ;) Marzec to dla mnie miesiąc, który zazwyczaj niesie za sobą dużo pozytywnej energii i zmian.  A w dodatku w powietrzu czuć wiosnę !

W ostatnim miesiącu do mojej pielęgnacji wprowadziłam kilka nowości min. Szampon Ecolab wzmacniający objętość i wzrost włosów, maska blueberry Kallos, olej z kamelii japońskiej, maska peelingująca Planeta Organica.
W lutym podcięłam też delikatnie końcówki.




W ostatnim czasie zauważyłam, że moje włosy znacznie się zmieniły. Szczególnie warstwa wewnętrzna, nad karkiem. Włosy w tym miejscu są mniej narażone na uszkodzenia. Dzięki olejom, zmieniła się ich struktura. A włosy mniej się kręcą. Któregoś dnia postaram się zrobić zdjęcia, które dokładnie to pokażą ;)

Zostawiam Was z postem i będę nadrabiać blogowe zaległości ;-)
P.S czy ktoś z Was wybiera się z Krakowa lub okolic na Konferencję Meet Beauty w Warszawie ? ;)


14 komentarzy:

  1. Świetne loczki :D Czekam na fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak oceniasz blueberry? :) warto go kupować czy lepiej kupić tą maskę z shungitu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blueberry jest tańsza i moim zdaniem bardziej wielofunkcyjna, sprawdza się dobrze nie tylko nakładana po myciu ale także na olej. Nie stosuje jej na skórę głowy a maskę z szungitu właśnie na skórę głowy. Moim zdaniem obie maski są warte uwagi i inne. Zależy co oczekujesz od maski ;)

      Usuń
    2. Hmm to chyba najpierw skusze się na kallosa :)

      Usuń
    3. Hmm to chyba najpierw skusze się na kallosa :)

      Usuń
  3. A jaka długość włosów? :> Jestem tutaj pierwszy raz, więc nie znam twoich kręciołków, ale zastanawiam się - czy są pocieniowane? Bo chyba tak i nadaje im to sporo objętości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak są pocieniowane praktycznie na całej długości, ale teraz w planie mam stopniowe zejście z cieniowania ;)
      ale trochę czasu mi to zajmie :)

      Usuń
  4. Jaka burza loków :) Piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow! Burza włosów jak u Meridy *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie masz gęste włosy! Zgadzam się, że burza jak u Meridy!

    Nie obcinaj! :-)

    OdpowiedzUsuń