Aktualizacja włosowa - Good Hair Day !

Przed tym jak zdecydowałam się na nałożenie henny na włosy, moja fryzura nie była zachwycająca a puszenie było na porządku dziennym.  Dziś moje włosy mają zdecydowanie Good Hair Day i jestem zadowolona z tego jak wyglądają. Dlatego też korzystając z chwili wolnego chciałam Wam je pokazać.




Ostatnio służy im też olej z kamelii japońskiej szczególnie  gdy połączę go z szamponem shiseido tsubaki, który użyłam także dziś. Dodatkowo jeszcze przed myciem nałożyłam na chwilę maskę Kallos Aloe.  Tą samą czynność powtórzyłam po umyciu. Włosy odsączyłam z nadmiaru wody i pozostawiłam do naturalnego wyschnięcia. Na koniec do zabezpieczenia końcówek użyłam olejek Marion, który akurat miałam pod ręką. Jestem zadowolona też z długości włosów mam wrażenie, że trochę podrosły, bardzo mnie to cieszy. W tym miesiącu postaram się o nie zadbać od wewnątrz. Może polecacie jakieś tabletki na wzmocnienie i porost ?

Jestem ciekawa czy słyszałyście o oleju z kamelii japońskiej, jeśli nie chętnie o nim napiszę ;-) Koniecznie dajcie znać !
M.

12 komentarzy:

  1. Nigdy nie słyszałam o tym olejku i chętnie o nim poczytam :) Piękny masz skręt włosów, niemal jak Merida Waleczna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ;-) chyba coś musi w tym być nie jesteś pierwszą osobą która zwraca uwagę na podobieństwo włosowe z Meridą :D

      Usuń
  2. Ja nigdy nie słyszałam o oleju z kamelii japońskiej, chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz słyszę o takim olejku

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że wstawisz recenzję tego oleju. Cudowne loczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że wstawisz recenzję tego oleju. Cudowne loczki :D

    OdpowiedzUsuń