Ecolab - Szampon Wzmacniający - Objętość i Przyspieszenie Wzrostu

Szampon trafił do mojej „kolekcji” po tym jak szukałam dobrego naturalnego kosmetyku wzmacniającego do mycia włosów. Dodatkowo do jego zakupu przybliżył mnie pochlebny post na blogu. Wcześniej rzadko kiedy używałam szamponów z naturalnych składników, obawiając się, że słabo poradzi sobie ze zmyciem olejów.
Szampon w swoim składzie ma 97,2% składników pochodzenia roślinnego.





Skład:

"Aqua, Zingiber Officinate Root Floral Water (woda imbirowa), Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Coco Glucoside, Organic Hamamelis Virginiana Leaf Extract (organiczny oczar wirginijski), Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Simmondsia Chinensis Oil (olej jojoba), Hibiscus Extract (hibiscus), Organic Macadamia Integrifolia Seed Oil (olej makadamia), Shea Butter Ethyl Esters (masło shea), Glycerin, Organic Triticum Vulgare Oil (organiczny olej z kiełków pszenicy), Glycereth-2 Cocoate, Perfume, Lactic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol."

Wysoko w składzie znajduje się woda imbirowa, która ma za zadanie poprawić krążenie i wzmocnić cebulki. Imbir działa także przeciw łupieżowo i przeciwzapalnie. Ma też swój udział w zapachu szamponu, czuć go dość intensywnie.Dobrze radzi sobie z oczyszczeniem skalpu, przez co w ostatnim czasie sięgałam po niego dość często, ze względu na duży odrost i fakt, że nie każdy szampon sobie z tym radzi. Produkt nadaje się do każdego rodzaju włosów. Nie zauważyłam, żeby jakoś specjalnie przyśpieszył porost włosów, ale co można oczekiwać od szamponu, który jest na skórze głowy tylko chwilę.

Plusy:
- wygodne opakowanie
- uniesienie włosów u nasady
- dobre oczyszczenie skalpu
- jest bardzooo wydajny
- dobrze się pieni
Minusy:
- nie przyśpiesza porostu włosów, prawdopodobnie za krótko go stosowałam
- zapach (ale to kwestia indywidualna – nie każdy lubi imbir ;)
Uważam szampon za dość neuralny. Dobrze oczyszcza jednak nie wywołał u mnie efektu WOW. To po prostu dobry szampon do codziennego użytkowania.



Za 200ml buteleczkę zapłacimy ok. 16zł. Ja kupiłam swój za 13zł W Drogerii Pigment na promocji.
W tym momencie używam kolejnego z szamponów Ecolab tym razem do włosów osłabionych i łamliwych, który jest moim faworytem i zdecydowanie lepiej będzie sprawdzała się u posiadaczek kręconych włosów.

Stosujecie naturalne kosmetyki ? Jak sprawdzają się na Waszych włosach ? 
M.




14 komentarzy:

  1. nie miałem niczego z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że szampon szału nie robi, ja szukam czegoś na przyśpieszenie wzrostu włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może jakaś wcierka ? Myślę, że byłaby lepsza ;) np. jantar lub Kozieradka

      Usuń
  3. ostatnio na wzrost wlosów dostałam jakieś produkty z joanny jazz czy jakoś tak ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam szamponu z Yves Rocher :) ale ten też wydaje się fajnym kosmetykiem

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale chętnie bym wypróbowała :) Niezły skład!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obawiam się, że dla mnie jego zapach mógłby być dosyć uciążliwy, nie przepadam z imbirem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie używam tego szamponu i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam jeszcze niczego z tej firmy, ale kto wie, ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej się na niego nie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń