Odżywcza pomadka z peelingiem – Sylveco !

To pierwszy produkt marki Sylveco, który się u mnie znalazł. Od dawna interesuje się naturalnymi kosmetykami, chętnie przyjrzałam się  tym produktom. Jak się okazało jest to polska marka. A w swojej ofercie mają kosmetyki nie tylko do pielęgnacji twarzy ale też kosmetyki do włosów i ciała.



Na pomadkę skusiłam się kiedy miałam bardzo suche i problematyczne usta.  Jak się okazało pomadka okazała się strzałem w 10!  To już moje drugie opakowanie.
Pomadka doskonale sprawdza się także jako serum nakładana na noc.  Ja używam ją praktycznie cały czas. Gdy planuje pomalować usta intensywnymi pomadkami, staram się nakładać ją wystarczająco wcześniej tak aby drobinki cukru się rozpłynęły.

Skład pomadki to:

olej sojowy, wosk pszczeli, cukier trzcinowy, lanolina, olej z wieisołka, wosk carnauba, masło kakaowe, masło karite, betulina, olejek z gorzkich migdałów.


To zdecydowanie najlepszy produkt na rynku do pielęgnacji ust ! A w dodatku o naturalnym 
składzie.
Stosowałyście kosmetyki Sylveco ? ;) Ja z pewnością sprawdzę też inne produkty, już kusi mnie lniana maska do włosów.


P.S  Byłoby mi bardzo miło gdybyście poświęciły chwilę na moją ankietę o przedsiębiorczości. Zajmie to tylko chwilę a przyda mi się przy pisaniu pracy licencjackiej. Ankieta jest całkowicie anonimowa. --- >ANKIETA Z góry dziękuję! <3

M.



7 komentarzy:

  1. Kusi mnie juz od dawna, w końcu musze ja wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj i daj znać jak Ci się sprawdziła :)

      Usuń
  2. bardzo ją lubię , choć ma też minusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam wiele pochlebnych opinii na jej temat, ale niestety nie miałam jeszcze okazji jej wypróbować. Muszę się wreszcie na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pomadka wyjątkowo mnie kusi :) Odkąd codziennie peelinguję usta widzę niesamowitą różnicę w ich wyglądzie - ciekawe co by było po tej pomadce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ją, ale nie odczuwam tego efektu wow 😉

    OdpowiedzUsuń