Aktualizacja włosów kwiecień !

Kwiecień minął mi bardzo szybko ani się obejrzałam a był już weekend majowy.  Na początku maja pofarbowałam odrost farbą garnier color sensation 111, którą używałam jakiś czas temu. Pamiętam jak byłam zadowolona z efektu. Więc postanowiłam do niej wrócić. I przez jakiś czas mam zamiar jej używać, tak aby do lata uzyskać ładny jasny odcień blond.



Produkty, które używałam w ostatnim miesiącu:
1. Szampon Ecolab, wzmacniający objętość i wzrost włosów
2. Szampon Ecolab, odżywczy do włosów osłabionych i łamliwych. Który okazał się długo szukanym ideałem.
3. Szampon shiseido tsubaki damage care
4. Olej kokosowy, lniany, z kamelii japońskiej, arganowy
5. Siemię lniane
6. Wcierka z kozieradki
7. Spray do włosów kręconych Joanna
8. Odżywka rokitnikowa Planeta Organica
9. Odżywka Nivea Intense Repair
10. Kallos Blueberry

Pod koniec kwietnie podcięłam też delikatnie końcówki, chcę zejść z cieniowania. Potrwa to trochę czasu, ale mam nadzieję, że dzięki temu włosy będą się lepiej układać i łatwiej mi będzie robić różne fryzury. Teraz kiedy włosy są wycieniowane na całej długości jest to dość problematyczne. W ostatnim miesiącu zaczęłam też barć Biotynę, żeby przyśpieszyć porost i wzmocnić włosy. 

Coraz częściej zastanawiam się też nad keratynowym prostowaniem włosów. Co o tym myślicie? Może macie z tym jakieś doświadczenia ?
M.

23 komentarze:

  1. jakieś masz śliczne sprężynki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. JA też myślę nad kreatywnym prostowaniem :P Trochę kosztuję ale może na urodziny sobie zafunduje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, trochę kosztuje :) ale chyba warto :) Koniecznie daj znać jak zrobisz :)

      Usuń
    2. U mnie było warto, polecam :))

      Usuń
    3. A u mnie wyszło fatalnie ;)

      Usuń
  3. Piękne :) Ja też chcę zejść z cieniowania bo z warkocza lipa, a końce jakieś przerzedzone.

    OdpowiedzUsuń
  4. też chcwe sobie zorbić keratynowe prostowanie włosów ;) tym bardziej, że od kiedy używam keratynową kurację z b.app to tak słabo mi się kręcą :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Keratynowe prostowanie włosów. Osobiście nie próbowałam, ale moja przyjaciółka miała dwa tygodnie temu. Efekt genialny. Pięknie jej odżywiło włosy, a wcześniej miała "siano". Naprawdę i ona sama jest zadowolona, i spotkała się z wieloma komplementami na temat zmiany fryzury :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie masz gęste włosy! Mam podobne loki (teraz, dzięki hennie i naturalnym olejowym cudom są trochę bardziej dociążone), ale znacznie rzadsze niestety.

    Na pewno chcesz prostować? Loki potrafią być ładne. Sama w końcu się do nich przekonałam, a Twoje są po prostu piękne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz tak piękne kręciołki, że nie potraktowałabym ich keratyna ;) Osobiście robiłam Encanto, ale moje się tak pięknie nie kręciły ;)

    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz tak piękne kręciołki, że nie potraktowałabym ich keratyna ;) Osobiście robiłam Encanto, ale moje się tak pięknie nie kręciły ;)

    Zapraszam do udziału w konkursie na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda prostować takie piękne loki!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow jakie super gęste i puszyste włosy<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też zaczęłam robić takie posty, pomagają i motywują ;D
    idzie coraz lepiej musze spóbować siemienia ;)
    Ps mogę prosić o kliknięcie w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz;) Buziaki ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje włosy robią wrażenie, prawdziwa burza loków!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym nie prostowała takich włosów :) Z Planeta Organica polecam Ci wypróbować jeszcze ten balsam http://kosmetykiorientu.pl/balsamy/202-planeta-organica-balsam-finski-do-wlosow-oslabionych-i-wrazliwej-skory-glowy.html - moim zdaniem naprawdę dobry, w zeszłym roku doprowadził moje włosy do stanu, w którym ścięcie nie było konieczne. Ja właśnie miałam takie mocno osłabione włosy, zależało mi na poprawie ich kondycji. Ten balsam sprawił, że zrobiły się zdrowe, lśniące, zdecydowanie lepiej wyglądały.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne loki, diria yo :P

    http://www.ladyagat.com/2016/06/culotte-for-summer/

    OdpowiedzUsuń