Ecolab, Szampon odżywczy do włosów osłabionych i łamliwych.

To już drugi z szamponów tej marki, które miałam okazję używać. Recenzja poprzedniego jest już na blogu tutaj Szampon tak jak poprzedni tej samej marki ma bardzo naturalny skład. A zawartość naturalnych składników to aż 97,2 %



Skład:

 „Aqua, Triticum Vulgare Floral Water (woda pszeniczna), Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Coco Glucoside, Hibiscus Sabdariffa Flower Extract (hibiscus), Sodium Lauroyl Methyl Isethionate, Cananga Odorata Flower Oil (ylang ylang), Persea Americana Oil (olej avocado), Shea Butter Ethyl Esters (masło shea), Glycerin, Simmondsia Chinensis Seed Oil (olej jojoba), Organic Triticum Vulgare Oil (organiczny olej z kiełków pszenicy), Glycereth-2 Cocoate, Perfume, Lactic Acid, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, CI75125, CI751790”

Ten szampon zdecydowanie lepiej poradził sobie z myciem moich włosów. I śmiało mogę go nazwać ulubieńcem ostatniego miesiąca.

Jego zapach jest bardzo przyjemny,  przypomina mi gumę balonową.  Szampon dobrze radził sobie z myciem skóry głowy. Nie podrażniał. Nie obciążał. Dobrze się pieni, dzięki czemu nie trzeba dawać dużej ilości produktu. Jest wydajny.  Jako jeden z nielicznych szamponów nie plątał mi włosów. I śmiało mogę powiedzieć, że mogłabym myć włosy tym szamponem i nie nakładać odżywki.



Miałam pewne obawy ponieważ w składzie ma wodę pszeniczną. Na którą włosy mogą źle reagować. Jednak jak się okazało po dłuższym stosowaniu. Nie przeszkadzało to moim włosom. Wręcz przeciwnie po jego użyciu były miękkie i gładkie. Nie wywoływał też efektu puchu na włosach.

Opakowanie w którym znajduje się szampon to typowa dla tej firmy buteleczka z zamknięciem typu klik, dzięki temu nie ma problemu z wydobywaniem produktu.
Cena z 250 ml produktu to około 13-15zł w zależności od sklepu.


Jestem ciekawa czy stosowałyście ten szampon ?;)
M.


11 komentarzy:

  1. Niestety nie stosowałam, ale spróbuję :) Świetny post.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żadnego z tej firmy, a wiem że w większości super się spisują;) Musze kiedyś wypróbować choć 1 wersję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już kilka opinii na temat tego szamponu i widzę, że sporo osób go poleca. Myślę, że wypróbuję go jak tylko skończę obecne zapasy szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na razie mam mnóstwo szamponów w zapasie:D ale ten wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nie wiem czy, by się u mnie sprawdził. Ciężko mi trafić z dobrym szamponem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne opakowanie, nie miałam nigdy tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie stosowałam, więc wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie stosowałam go ale ostatnio zaczęłam testować ich olejek pod prysznic i jest cudowny zapachem i działaniem <3 Jeśli szampon działa podobnie to muszę wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam go nigdy, ale chętnie przetestuję w przyszłości. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czemu jestem uprzedzona do szamponów naturalnych, mam wrażenie że nie domyją mi skalpu... czas się przełamać :)

    OdpowiedzUsuń