Majowy mix !

Witajcie po krótkiej przerwie !
Przełom maja i czerwca był dla mnie dość intensywny. Ale już powoli wracam do formy i postaram się aby wpisy pojawiały się częściej.

Dziś mam dla Was krótki mix zdjęć z ostatnich dni. Bardzo lubię oglądać takie posty u innych.


Jak maj to muszą być piwonie ! Obowiązkowo :)




Pierwsze w tym roku drożdżówki z rabarbarem i kruszonką.


Czyżby nowy ulubieniec? 


Ostatnio ulubione. Najwygodniejsze.


Czy tu nie jest pięknie ?


Bo kawa z takim widokiem smakuje jeszcze lepiej. Polecam!


Tego chyba nie trzeba komentować. Jest tu ktoś kto ich nie lubi ?


Lubicie styl boho ?



I na koniec moje ulubione zdjęcie ! 

To by było na tyle. Maj w szybkim skrócie.  Jeszcze w tym tygodniu postaram się aby pojawił się kolejny post typowo "włosowy". 
Do następnego !
Koniecznie dajcie znać czy lubicie takie posty. 

4 komentarze:

  1. Hmmm jadłam już niejedne makaroniki i jeszcze nie trafiłam na te, za którymi dałabym wszystko.
    Dlatego nie wiem, czy źle trafiłam czy jak.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, ja też bardzo lubię oglądać takie mixy :)
    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń