Jagodowy koktajl z dodatkiem siemienia lnianego ! jako dodatek do codziennej diety.

O dobroczynnych właściwościach jakie posiada siemię lniane pewnie słyszałyście nie raz. Nawet na blogu pojawiało się już kilka razy. Moja przygoda zaczęła się od żelu lnianego, o którym pisałam w poprzednim poście. Jednak po jakimś czasie zaczęłam dodawać go do płatów i koktajli. To dobry pomysł aby ”przemycić” go do swojej diety.  Wiele razy słyszałam o piciu samego siemienia lnianego, jednak nigdy się na to nie zdecydowałam. Może Wy próbowałyście? Ciekawa jestem jakie efekty przynosi. Póki co jest tylko dodatkiem do koktajli czy płatków. To dobry pomysł na szybkie i zdrowe śniadanie. Dziś w roli głównej świeże jagody! 




Przykładowy przepis na koktajl:
Garść jagód
1 nektarynka
1 łyżka siemienia lnianego
1 łyżka otrąb
Mleko
Wszystko mixuję w blenderze kielichowym. I gotowe.  Do koktajlu nie dodaje cukru dla mnie jest wystarczająco słodki. Jednak jeśli ktoś lubi bardzo słodkie można dodać dojrzałego banana lub pół łyżeczki miodu.




W upalne dni do koktajlu możemy dodać kostki lodu lub schować go na chwilę do lodówki. W wersji schłodzonej jest równie dobry a dodatkowo ochładza nas w upały ;)

Lubicie takie koktajle ?
M.

18 komentarzy:

  1. Wygląda przepysznie i pewnie tak samo dobrze smakuje :) Muszę wypróbować, bo uwielbiam jagody :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajajaj :) Ale mi się zachciało !

    OdpowiedzUsuń
  3. oj taki mogłabym pić codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  4. MMM ale pysznie wygląda! Uwielbiam koktajle :O
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś sobie taki zrobię :) musi być pyszny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zdrowe koktaile. Takiego jeszcze nie piłam. Muszę spróbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama wczoraj robiła koktajl tyle że nie z jagód a z innych owoców.

    OdpowiedzUsuń
  8. musze w końcu zainwestowac w blender ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam! Uwielbiam jagody! :) Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super opcja na drugie śniadanie swietnie wygląda :D
    Pozdrawiam
    muuooaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń