Moja ulubiona metoda aplikowania wcierek !

Jeśli śledzicie bloga jakiś czas to na pewno wiecie, że lubię i stosuję wcierki. Zazwyczaj w okresie wzmożonego wypadania włosów lub po prostu kiedy mam więcej czasu i więcej uwagi poświęcam włosom. Kiedy pierwszy raz zaczęłam stosować  wcierki największy problem sprawiała mi ich aplikacja. Nie wszystkie gotowe wcierki mają poręczne opakowania jak np. popularna wcierka Jantar. Tym bardziej kiedy same przygotowujemy wcierkę jej aplikacja z miseczki czy kubka może sprawić nam problemy. 

źródło:www.google.pl


Jak stosować wcierki ?

Buteleczka z atomizerem 


Moim ulubionym sposobem na aplikację wcierek do włosów jest użycie buteleczki z atomizerem. Stała się dla mnie wybawieniem kiedy samodzielnie przygotowywałam kozieradkę. Moim zdaniem jest poręczna i nie sprawia większych problemów.  Jest to chyba najszybszy sposób aplikowania wcierek.  Po rozpyleniu wcierki wystarczy tylko poświęcić chwilę na wtarcie jej w skórę głowy, wykonując delikatny masaż. Buteleczki z atomizerem możemy kupić w drogerii lub aptece. Ja zazwyczaj zostawiam sobie takie buteleczki po innych produktach.

Strzykawka 


Poręczna i najbardziej precyzyjna metoda. Dzięki strzykawce zużyjemy tylko tyle produktu ile będziemy chciały.  Nie mam tu mowy o tym aby zaaplikować za dużo produktu. Strzykawkę kupimy w każdej aptece np. 5ml strzykawkę kupimy za niecałe 0,50 gr.


Opuszki palców

Metoda, która nie wymaga dodatkowych akcesoriów. Wystarczy zamoczyć opuszki palców w płynie i wykonać delikatny masaż. Metodę tą stosowałam bardzo często na początku włosomaniactwa. Niestety ma swoje minusy. Zazwyczaj wcierkę aplikuje się bardzo nierównomiernie. 



To moje ulubione metody aplikowania wcierek do włosów. Ciekawa jestem jakie są Wasze ulubione sposoby na ich aplikację ?


10 komentarzy:

  1. Butelke z atomizerem mozna.dostac w jakiej drogerii i w.jakiej cenie w aptece? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoją kupiłam w drogerii Pigment w Krakowie, są dostępne też np w Sephorze http://www.sephora.pl/Akcesoria/Podroz/Weekendowy-zestaw/P941005 chociaż najtańsze są na allegro http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=butelka%20z%20atomizerem&bmatch=relevance-pop30-fas-1-2-0613 kiedyś widziałam też w Hebe i Rossmannie :)

      Usuń
  2. opuszkami nie lubię, bo mam za długie paznokcie :P wybieram atomizer zazwyczaj, chociaż u mnie wcierki działają ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także najchętniej korzystam z buteleczek z atomizerem. Są bardzo przydatne przy wcierkach i zdecydowanie ułatwiają aplikację :) Swoje kupiłam za grosze na zsk i są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie najlepiej sprawuje się strzykawka - nie marnuję produktu jak przy atomizerze ani nie papram się z wcierką tak długo jak przy aplikowaniu opuszkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Sama bym na to nie wpadła.

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba buteleczka z atomizerem jest najlepszym wyjściem z sytuacji ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazwyczaj też sięgam po buteleczki z atomizerem, bo tak jest najszybciej. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. buteleczka z atomizerem to świetny pomysł :-)
    ja zazwyczaj przelewam wcierki do buteleczki z pipetką..akurat mam taką po serum z Biodermy. W dodatku takie szklane naczynko łatwo utrzymać w czystości i zdezynfekować :-)

    OdpowiedzUsuń