Ochrona włosów latem - Professional therapy w naszym domu !

Niecały tydzień temu wróciłam z długo wyczekiwanych wakacji.  W tym roku odpoczynek w ciepłym miejscu był mi wyjątkowo potrzebny aby odreagować wszystkie stresy, odpocząć i naładować akumulatory. Muszę przyznać, że opaliłam się jak nigdy ;-)  Nawet kremy z filtrem nie zawsze dawały radę. Jednak już teraz wiem jak ważna jest ochrona naszej skóry i włosów. W okresie wakacji nasze włosy narażone są nie tylko na promienie słoneczne, słoną wodę czy poświęcanie im mniejszej uwagi.  Pakując swoją wakacyjną kosmetyczkę zdecydowałam się na minimalizm w każdym wydaniu.  Nie tylko w kosmetykach do makijażu ale także do włosów. Zabrałam ze sobą tylko odżywkę i szampon Professional Therapy od L’biotica  oraz mały pojemniczek z olejkiem Green Pharmacy. Jak się szybko okazało ciągle zapominałam o nałożeniu olejku. Przez tygodniowy wyjazd nałożyłam go chyba tylko 2 razy.
Jesteście ciekawe co chroniło moje włosy i jak wyglądały podczas urlopu?


    Na zdjęciu włosy po umyciu szamponem i nałożeniu odżywki na 3 min oraz pozostawione do naturalnego wyschnięcia.

Szampon Silk&Shine  bardzo dobrze się pieni, wystarczy niewielka ilość produktu aby oczyścić skórę głowy. Muszę przyznać, że to jeden z niewielu produktów do mycia, które mogłabym użyć bez dodatkowych masek.  Dla mnie to świetna opcja na wyjeździe, nie musiałam się martwić czy wystarczy mi odżywki.
Oba produkty są w wygodnych tubkach. Co bardzo dobrze sprawdziło się podczas wyjazdu. Nie ma problemu z wydobyciem produktu.  W pojemniczku jest 250 ml szamponu, a odżywka to 200 ml tubka. Produkty te mają piękne zapachy, które zauroczyły mnie już od pierwszego użycia.Szampon okazał się bardzo wydany gorzej z maską, którą moje włosy chłonęły jak wodę.


U kogo sprawdzi się odżywka i szampon  Professional therapy Silk&Shine  ?

Produkty sprawdzą się nie tylko u osób ze zniszczonymi, suchymi, kręconymi włosami ale także sprawdzą się u posiadaczek włosów, które potrzebują nawilżenia i regeneracji. Profesjonalna formuła włosów zapewni im ochronę w domowym zaciszu. Olej Canola, witamina B i pigment rozświetlający zapewnią włosom nie tylko nawilżenie ale i ochronę.

Plusy szamponu:
- oczyszcza
- pięknie pachnie
- dobrze się pieni
- jest wydajny
- ogranicza puszenie

Plusy odżywki :
- nawilża
- wygładza
- pięknie pachnie
- ułatwia rozczesywanie


Oba produkty są łatwo dostępne znajdziemy je w drogeriach typu Rossmann i aptekach.


Cena produktów wacha się w okolicach 26-30zł. Myślę, że produkty są warte wypróbowania, szczególnie w okresie wakacyjnym, kiedy nasze włosy narażone są na liczne uszkodzenia.

Ciekawa jestem jak Wy chronicie swoje włosy latem oraz czy stosowałyście te produkty ?
M.




11 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze tego dueciku, ale do moich zniszczonych włosków nadawały by się ;p Chętnie wypróbuje <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak do zniszczonych dobrze się sprawdzą ;) Daj mi znać jak się zdecydujesz :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Chętnie wypróbuję :) moje włosy stały się trochę suche.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat produkty powinny się sprawdzić :)

      Usuń
  3. jestem ciekawa tych produktów l'biotica ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten duet ostatnio w sklepie i gdyby nie moje zapasy z chęcią bym się na nie skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe czy na moich kudełkach by się sprawdziły i czy ŁZS by nie protestował:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zazwyczaj serum i ulubionymi olejami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tę serię, używałam jednej odżywki z niej, proteinowej bodajże. Była naprawdę niezła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nigdy nie zastanawiałam się nad ochroną włosów.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zwrócić uwagę, szczególnie latem :)

      Usuń