Czarna Marokańska maska przeciwko wypadaniu włosów Planeta Organica na włosach kręconych !

Maska, która świetnie sprawdzi się na włosach zniszczonych, puszących się czy kręconych. Długo zbierałam się do zakupu tej maski jednak cena skutecznie mnie odstraszała. Słyszałam o niej dużo dobrych opinii, aż w końcu udało mi się ją zakupić w promocji.   Jesteście ciekawe jak sprawdziła się na moich kręconych włosach ?





Maska okazała się ciężka i treściwa. Dobrze poradziła sobie na dolnych partiach włosów. Mimo, że włosy od nasady są o podobnej porowatości, maska nałożona nawet w niewielkich ilościach okazywała się za ciężka i i doprowadzała do szybszego przetłuszczania się skóry głowy.
Produkt okazał się wydajny co mnie bardzo ucieszyło.  Niewielka ilość maski dobrze pokryje całe włosy.
Jak każda maska emolientowa dobrze radziła sobie także z opanowaniem puchu na włosach. Moje gęste kręcone włosy bardzo ją polubiły. Zauważyłam, że partie włosów, które znajdują się pod spodem i są zdecydowanie zdrowsze inaczej reagowały na maskę.  Na tych partiach włosy były sypkie, miękkie oraz dociążone.
Maska ma przyjemny aczkolwiek  intensywny zapach mi przypominający męskie perfumy.
Zazwyczaj nakładałam ją po umyciu włosów na około 20-30 minut pod czepek.


Znajduje  się w 300ml plastikowym pojemniczku, który jest bardzo wygodny przy aplikacji. Bez problemu zużyjemy produkt do końca.  Cena maski to około 30zł mi na promocji udało mi się ją kupić za 20zł w drogerii Pigment w Krakowie ;) Myślę, że warta jest swojej ceny, ponieważ jest bardzo wydajna.

Znacie maskę marokańską ? 
M.

8 komentarzy:

  1. Ja wiele dobrego już o niej słyszałam. Muszę wreszcie kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ją i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś ją już widziałam, ale jeszcze nigdy nie testowałam, więc na pewno kiedyś się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam. Może się skuszę jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z kolei bardzo lubię maskę Ajurwedyjską. Pozostałe z Planety mam w planach kupić po zużyciu obecnych zapasów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam złota wersję, ale ta też mam zamiar spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń