Aktualizacja włosów po lecie ! - Wrzesień 2016

Wakacje dobiegły końca, wysokie temperatury pojawiają się coraz rzadziej. Osobiście bardzo lubię takie początki jesieni. Ciepłej i słonecznej jesieni.  To zdecydowanie jeden z moich ulubionych okresów w roku.  Z szafy powoli zaczynamy wyciągać cieplejsze ubrania, sandałki powoli idą w odstawkę a na ich miejsce czekają już jesienne botki. Razem z końcem lata czas na małe podsumowanie i plany regeneracji włosów po lecie. Jesteście ciekawi jak wygląda to u mnie ? 


W ostatnim czasie moje włosy były farbowane na odroście farbą Garnier Olia jasny popielaty blond 9.1, która na moich włosach wygląda zdecydowanie inaczej niż na opakowaniu. Moje włosy przyjmują rudawy odcień,  niezależnie jaką farbą zostałyby pomalowane.  W czasie wakacji tylko raz zdecydowałam się na farbowanie. 
W ciągu kilku ostatnich dni zdecydowałam się także na lekkie podcieńcie, minimalne zruszenie końcówek dla odświeżenia fryzury. Chcę także zejść z cięcia w kształcie „V”.
Na włosy nakładałam zazwyczaj olej kokosowy i olej łopianowy z agranowym marki Green Pharmacy. 

W ciągu ostatniego mycia zdecydowałam się także na  szampon Sunsilk do włosów kręconych, który udało mi się kupić w Grecji.  Od dawna nie widziałam w sklepach produktów tej marki, tym bardziej ucieszyłam się, gdy zobaczyłam na sklepowych pułkach całą serię tych produktów. 
Maski, które stosowałam to : Garnier Fructis Color Resist maseczka odżywcza chroniący kolor(zazwyczaj do OMO), czarna maska marokańska Planeta Organica, maska peelingująca do włosów Planeta Organica.
Odżywki:  Planeta Organica Fiński balsam,  Syoss color revive.
W tym miesiącu dwa razy sięgnęłam też po suchy szampon Batiste
Wraz z początkiem września zdecydowałam się podjąć wyzwanie Kasi z bloga http://www.kasianafali.pl/ o olejowaniu włosów przed każdym myciem. A stosować będę olej lniany. Mam nadzieję, że wytrwam też w zapuszczaniu włosów.

Jakie są wasze plany na na po wakacyjną pielęgnacje ?



8 komentarzy:

  1. Piękne włosy :) Jak u Aniołka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim głównym planem na ten miesiąc jest regeneracja włosów po wakacyjnym survivalu. Zaniedbałam wtedy pielęgnację, dieta bez pozostawiała wiele do życzenia - dlatego włosy zaczęły wypadać na potegę. Ich stan oczywiście też się pogorszył. Dlatego wrzesień będzie miesiącem walki - o powrót do dobrej kondycji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne loki, moje również się kręcą niestety lubią również się puszyć więc całość nie wygląda najlepiej :) tzw. efekt czarownicy

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm... widzę duże podobieństwo między naszymi włosami

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam kosmetyki do włosów kręconych: http://www.flora-cosmetics.net/wlosy-krecone

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w okresie letnim stosuje mgielke i maske z seboradin sun. To swietna ochrona przed promieniami uv, dzieki czemu nie mam przesuszonych i wyplowialych wlosow :)

    OdpowiedzUsuń