Przegląd trendów jesień/zima 2016

Jak co roku nie mogło za braknąć przeglądu trendów na jesień. Jesteście ciekawi co będzie modne w tym sezonie? Co zdominuje modę uliczną?  Nie zabraknie modnego od kilku sezonów koloru khaki obecny będzie nie tylko na parkach, koszulach czy kurtkach w stylu  bomber, które nadal będą modne. Obecny będzie motyw kwiatów, czy falbany. Jesteście ciekawi odpowiedników trendów z wybiegów? Oto krótki przegląd ubrań z sieciówek dostępnych w sklepach online.







1. Zara,2. H&M,3.Mango,4.Mango                                                              1,2,4H&M,3 Mango
1. Mango, 2.H&M, 3.Mango, 4.Mohito

Zara
H&M

Które z tych trendów podobają Wam się najbardziej ? Ja zdecydowanie jestem fanką szarości, kwiatów czy koloru  khaki.
M.

5 komentarzy:

  1. Mnie sie chyba jedynie nie podoba ten aksamit, jakos tak dziwnie wygląda. Ale motym kwiatów, kolor khaki czy szarość jestem jak najbardziej za !

    OdpowiedzUsuń
  2. Mom jeans i look bieliźniany totalnie mi się nie podobają :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zdecydowanie szarość :-D na każda pore roku szarość jest idealna :-)

    OdpowiedzUsuń