Przydatne akcesoria do włosów – Turban z mikrofibry.

Dziś będzie o ciekawym gadżecie do włosów. A mianowicie o turbanie z mikrofibry, który ułatwi nam życie. Jeśli tak jak ja nie przepadacie za przesiadywaniem z ręcznikiem na głowie i jest on dla Was za ciężki. To może być coś dla Was. Jesteście ciekawe jak sprawdził się u mnie turban z mikrofibry ? Gdzie go kupić ? 



Turban z mikrofibry to nic innego jak kawałek materiału, uszyty na kształt kaptura z guzikiem i pętelką, które ułatwią nam utrzymanie turbany na głowie.   

Turban dobrze się sprawdzi nie tylko po umyciu włosy ale też po nałożeniu maski. Chętnie korzystam z niego, kiedy nakładam maskę na dłużej, zakładam czepek i turban tak aby ogrzać maskę do lepszego działania.


Ja swój kupiłam na allegro za niecałe 3zł, dostępne są też w Primarku, TK Maxxie, sklepach fryzjerskich i sklepach typu wszystko po 4zł.


Turban dobrze się zakłada, nie sprawia problemów podczas noszenia nic nie spada, nie zsuwa się. To z pewnością przydatny gadżet, który ułatwi nam codzienne zabiegi włosowe.

A Wy lubicie turbany czy wolicie zwykły ręcznik ? 
Dajcie znać.
M.

11 komentarzy:

  1. Mnie taki turban z allegro bardzo irytował bo nie wchłaniał wody, obecnie mój ulubiony turban pochodzi z Decathlonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak za taką cenę to naprawdę super! Aż się chyba skuszę, bo ręczniki rzeczywiście są mało wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swój turban mam z Soap&Glory i przyznam, że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zamierzam sonie kupić turban, ale zawsze jakoś mi nie po drodze, Muszę się w końcu zmotywować i kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam taki turbanek ale moich włosów nie utrzymał xd

    OdpowiedzUsuń
  6. taki turban jest za słaby do moich włosów ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam taki turban za 1zł w lumpeksie i jestem z niego naprawde zadowolona. Fajnie "podgrzewa" oleje i odżywki, jest mega wygodny i praktyczny :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam takich rzeczy ale ten gadżet mnie zaciekawił! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Slyszalam o nich ale jeszcze nie mialam okazji testowac :-D

    OdpowiedzUsuń