Szampon z efektem laminowania włosy zniszczone Love2MIX

Szampon, który sprawdzi się u posiadaczek włosów zniszczonych, suchych i wysoko porowatych. Efekt laminowania? To zbyt mocno powiedziane. Ale jeśli szukacie szamponu nawilżającego i nie obciążającego. To może być on.


Skład szamponu Love2MIX z efektem laminowania:

"Aqua with infusions of; Organic Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract , Organic Persea Gratissima (Avocado) Oil, Magnesium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Glutamate, Glycol Distearate, Bis (C13-15 Alkoxy) PG-Amodimethicone, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydrolyzed Rice Protein, Benzyl Alcohol, Sodium Chloride, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Parfum, Citric Acid, Lucepene."

Po zastosowaniu szamponu włosy stają się gładkie i miękkie. Myślę, że to jeden z tych szamponów, które można użyć bez odżywki. W swoim składzie szampon ma min. mango, które ma za zadanie nawilżyć włosy. Nie obciążał moich włosów. Nie zauważyłam też żeby przyśpieszył przetłuszczanie się włosów. Produkt ładnie pachnie, jego zapach nie pozostaje na włosach zbyt długo. Konsystencja jest dość płynna. Rozczesywanie włosów po jego użyciu nie sprawia problemów.


Jak stosuję szampon Love2MIX z efektem laminowania?

Szampon stosuję na zwilżoną wcześniej skórę głowy i włosy.  Niewielką ilość szamponu rozcieram w dłoniach z odrobiną wody. Nanoszę na skórę głowy i delikatnie masuję. Po czym zmywam szampon letnią wodę. Nie chłodną. 

Szampon kupimy w 360ml buteleczce z wygodnym zakończeniem, niestety wadą tego opakowania jest fakt, że buteleczka jest wykonana z czarnego tworzywa. Przez co nie wiemy ile produktu jeszcze zostało. Cena szamponu to ok. 15-16 zł. Z tej serii dostępna jest także odżywka, w chęcią ją wypróbuję. Produkty dostępne są w sklepach internetowych i sklepach stacjonarnych z kosmetykami do włosów.
Czy użyje szamponu ponownie ? Tak, zdecydowanie będę do niego wracać. I to na pewno nie ostatnie opakowanie tego produktu


Stosowałyście ten szampon ? Jak się u Was sprawdził?
M.


17 komentarzy:

  1. Chętnie wypróbuje i ja ten szampon jeżeli taki dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go i bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że nie tylko u mnie się dobrze sprawdził :)

      Usuń
  3. Powiem szczerze ze mnie bardzo zaciekawił ten szampon :) jak tylko gdzies napotkam to na pewno wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo chciałam wypróbować ten szampon oraz odżywkę tej marki ale jakoś tak nigdzie jej ich nie widzę. Czy kupiłaś ten szampon w sklepie internetowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten kupiłam akurat stacjonarnie w drogerii Pigment w Krakowie, ale widziałam na triny.pl że jest dostępny :)

      Usuń
    2. Często zamawiam z Triny, musiałam go więc przegapić. Dzięki za odpowiedź! :)

      Usuń
  5. Nigdy go nie używałam i jakoś nie jestem też zaciekawiona laminowaniem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie ten szampon można dostać?;)
    Laminowanie żelatyną sprawdza się u mnie świetnie - może i ten szampon dobrze by działał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w drogerii Pigment w krk, ale dostępny jest też w sklepach internetowych :) np triny.pl

      Usuń
  7. Na triny.pl nie ma tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie wiedziałam że został wycofany. Dzięki za info :)
      dostępny jest np. http://elnatura.100sklepow.pl/szampon-z-efektem-laminowania-wlosy-zniszczone-love2mix/

      Usuń
  8. Nie słyszałam o nim, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń