Czesanie włosów kręconych !

Każda posiadaczka włosów kręconych i falowanych miała pewnie nie raz problem z puszącymi się włosami po wyschnięciu.  Jeszcze do niedawna nie raz zdecydowałam się na czesanie włosów gdy były suche.  I to był ogromny błąd.


źródło:google.pl

Czesanie włosów kręconych na sucho przynosi negatywne skutki. Pewnie nie razy widziałyście włosy  kręcone napuszone na kilometr :D wręcz przypominające lwią grzywę.  To prawdopodobnie skutek czesania włosów kręconych na sucho i niewłaściwej pielęgnacji.



Jak najlepiej czesać włosy kręcone ?
Włosy kręcone najlepiej czesać na mokro, tuż po zabezpieczeniu włosów odżywką, maską lub olejem. Włosy kręcone i falowane  są z natury wysoko porowate przez co są bardziej niż proste narażone na uszkodzenia.

Czym najlepiej czesać włosy kręcone i falowane ?
Ten rodzaj włosów najlepiej czesać grzebieniem o szeroko rozstawionych zębach. Na rynku mamy dostępne grzebienie drewniane i plastikowe.  W moim przypadku na dłuższą metę czesanie szczotką TT się nie sprawdza.  
Sposób czesania włosów ma ogromny wpływ na ich ostateczny wygląd i pewnie każda posiadaczka kręconych i falowanych włosów się o tym przekonała.

Jestem ciekawa czym Wy czeszecie swoje włosy ? Stawiacie na grzebień czy szczotki ? Może macie swój ulubiony model ? Koniecznie dajcie znać.

12 komentarzy:

  1. Kiedy moje włosy są rozczesane na sucho, to na początku też wyglądają, jak puch, ale za kilka chwil znowu zaczynają się podkręcać, więc nie przejmuję się tym za bardzo. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę :) moje po rozczesaniu już tak dobrze się nie układają :)

      Usuń
  2. Kiedyś jak miałam mocno kręcone włosy to czesałam je grzebieniem jeszcze w trakcie ich mycia(zaraz po spłukaniu odżywki, ale jeszcze przed ostatnim płukaniem), a później już nie dotykałam włosów niczym do czesania. Wtedy układały się najlepiej :) teraz moje włosy wróciły do stanu ze szkoły podstawowej czyli są prawie proste - lekko się podwijają więc używam szczotki z włosiem dzika i czeszę włosy na prawie sucho(lekko wilgotne).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie czeszę moich kręconych włosów. Jedynie po myciu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) ten obrazek to i tak jeszcze mało w porównaniu do tego co na mojej czuprynie być potrafi :D , zazwyczaj moje kłaki wyglądają tak : http://ifotos.pl/z/arqweaq , a rozczesane na sucho nie pamiętam czy tylko grzebieniem czy szczotką : http://ifotos.pl/z/arqweqs , grzebień na dzień dzisiejszy mam taki : http://ifotos.pl/z/arqwwhe , rozczesuje tylko jak sa mokre i jest na nich odżywka

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym mieć kiedyś takie kręcone włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. włosy czeszę tylko jak są mokre, po nałożeniu odżywki. Mam jakiś zwykły grzebień z szeroko rozstawionymi ząbkami. Niby mam szczotkę TT, ale też średnio się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam proste jak druty włoski, czasem to wystarczy, że palcami przejade i jest good ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedna z rzeczy, którą pierwszą załapałam to właśnie fakt, żeby nie czesać na sucho ;) Wyjątkiem jest, kiedy chce je związać w warkocz na noc i drugiego dnia nie myć włosów - inaczej by były zbyt poplątane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem posiadaczką prostych włosów ale nawet ostatnio pisałam że moje włosy potrafią wyglądać z rana jakbym wyszczotkowała kręciołki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czesze na sucho ale moje są proste i nie lubią czesania na mokro :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie również króluje grzebień z szeroko rozstawionymi ząbkami, zwykły plastikowy :) TT zbyt często używana niestety lubi mi trochę połamać delikatne końcówki, staram się jej zatem nie nadużywać ;)

    OdpowiedzUsuń